• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Lillatroll

Hur är det här inne? Någon mer än jag som är grymt otålig. Vill veta nu! Hmmm få försöka jobba med mitt tålamod tror jag

Idag ska jag testa med sista äl-stickan. Spännande att se om jag får ännu starkare test idag eller om det är svagare.

• Fialia

nu är det inte långt kvar tills man får veta om vi lyckats denna gång..men tiden fullkomligt sniiiglar sig fram!!..vad ska man pyssla med medans man väntar?!?..jag håller på att krevera här hemma!

• Fru HH

Bebis igen: Låter ju lovande

Själv så känner jag inte så mycket. Har en känsla av att det inte blir nåt Maken tror inte det heller.  Vill ju veta NU typ jag oxå

När kommer tvåan???
  • Tjofsen

Gammal medlem från ursprungslistan (BIM v.35) kikar in!!

Hur går det tjejer?!?!?

Va MÅNGA ni är på listan denna gång. WOW. Vi har ju stämt jättebra på de andra två listorna ändå rent statistiskt. Hoppas och håller tummar att ni ska lyckas denna månad.

Har någon hört om MalinMartinsson dykt upp igen?? I nåt annat nick kanske????

• skruttis11

uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o

• Lillkurre

jag vill oxå vara med. Dööör snart av nyfikenhet o kommer antagligen göra ett gravtest på lördag. Suck! Vet, ja e inte klok, men jag har köpt hem ett gäng billiga tester från storkhjälp. Ska försöka att dricka så lite vätska som möjligt på fredagkväll o hålla mej så länge ja kan. Då kanske koncentrationen av ev. HCG blir större. Vad tror ni?

Symptomlistan

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår

Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken.

Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!

BIM

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (8)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff,79Anna(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: 54

* STATISTIK: Totalt borde 54x 0,2= 10,8 personer borde bli gravida.

* Kvar på listan:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***GRAVIDA***

***LYCKA TILL NÄSTA GÅNG***

• Fru HH
    Lillkurre skrev 2007-10-16 19:40:28 följande:
    jag vill oxå vara med. Dööör snart av nyfikenhet o kommer antagligen göra ett gravtest på lördag. Suck! Vet, ja e inte klok, men jag har köpt hem ett gäng billiga tester från storkhjälp. Ska försöka att dricka så lite vätska som möjligt på fredagkväll o hålla mej så länge ja kan. Då kanske koncentrationen av ev. HCG blir större. Vad tror ni?
    Hi hi det kan vara så Om du "får" testa på lördag så "får" jag det med  Jag har ju BIM två dagar före dig... 

Jag har tester från mirre´s de mäter HCG på 10 mlU/ml, jag har räknat ut att 5,5 dgr innan BIM så ska HCG halten vara över 10 mlU/ml vid en normal graviditet *jag är galen jag vet )
    När kommer tvåan???
  • längtareftersyskon

Jag tror jag flyttar fram mig till söndag istället. Tror till och med att jag borde fram nån dag till, men jag vill ju så gärna stanna här hos er

Jag har haft jättemycket flytningar i flera dagar nu och kände på tappen i eftermiddags i duschen. Den var vidöppen, och det borde den väl vara vid ÄL och inte efter, så risken är att jag inte haft ÄL innan utan den är....nu.... OJOJOJ måste skynda, *ropar på sambon "vi måste mysa!! NU!"* *fniss*

Symptomlistan

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett

Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken.

Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!

BIM

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff,79Anna(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)

* Kvar på listan:

***GRAVIDA***

• skruttis11

ingen som ser mig?! eller orkar svara?1 O.o skriver igen dådå
    nån som har känt så här?

uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o

• JJL

Tänkte lägga till mig på symptomlisten. Blir så trött på mig själv skulle inte känna efter denna månad. Mår väligt konstigt denna månad vilket jag iofs gjorde redan innan ÄL. Jag är HELT säker på att det inte blir nåt denna gång. Men hoppet är ju det sista som överger mig...

Symptomlistan

Jooonanna: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

BIM

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)

* Kvar på listan:

***GRAVIDA***

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~