• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Pepparkakan06

usch...jag håller med om att tiden går sakta

Ena studen kan jag verkligen känna mig jätte positiv och tänker; nu har det nog tagit sig denna månad..
    En kort stund efter blir jag alldelses deppig när jag sitter och läser om folk som har massa symtom..

Jag har haft dragningar nere i magen lite halv svagt, men nu idag har jag inte haft det..så nu känns det verkligen hopplöst

Ont i ryggen har jag iallafall..det kanske är bra

Det andra jobbiga är att jag går och jämför symtomen med min förra graviditet..det kanske man inte ska göra?

jaja...nu har jag skrivit av mig lite..
    Hur går det för er andra? håller tummarna för oss allihoppa

• Bebis igen
    Pepparkakan06 skrev 2007-10-17 14:57:44 följande:
    usch...jag håller med om att tiden går sakta Ena studen kan jag verkligen känna mig jätte positiv och tänker; nu har det nog tagit sig denna månad..En kort stund efter blir jag alldelses deppig när jag sitter och läser om folk som har massa symtom..Jag har haft dragningar nere i magen lite halv svagt, men nu idag har jag inte haft det..så nu känns det verkligen hopplöst Ont i ryggen har jag iallafall..det kanske är braDet andra jobbiga är att jag går och jämför symtomen med min förra graviditet..det kanske man inte ska göra? jaja...nu har jag skrivit av mig lite..Hur går det för er andra? håller tummarna för oss allihoppa
    Hade vart jag själv som kunnat skriva det där.....

Visst blir man alldeles nere emellanåt när man kommer på sig själv med att man säkert bara inbillar sig allt!!! :/ Tänk vad jobbit det ska vara..... piuuuuuh!!!!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen
    Pumafox skrev 2007-10-17 13:30:53 följande:
    BIM -9 idag, tiden går sååååååå sakta!Symptomlistan på mig blir snabb: Ingenting.Förra månaden var jag övertygad att jag hade en nidblödning. Fick minimal brun/rosa flytning en vecka innan BIM ungefär. Sen fick jag likadant två dagar innan BIM och sen kom mensen dagen efter Brukar inte ha spottings så jag trodde jag var gravid. Vilket jag inte var.Förra graviditeten hade jag knappt symtom heller. Har kollat ett gammalt inlägg jag gjorde här på FL, då hade jag haft ett hugg i sidan och brösten började ömma litegrand en vecka efter BIM. Testade plus 4 dagar efter BIM.Ska på fest på lördag, men kommer nog att anse mig själv; inte gravid.
    MEH, preciiiiiiiiiiiiiiiiiis så hade jag förrförra månaden! Var nästan övertygad om nidis...sen kom det en till blödning o sen nån dag efter small det till med mens!!! GRRRRRRRRRRRRR
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • lejonsjäl

Pepparkakan06: Jag håller verkligen med dig, man pendlar mellan hopp och förtvivlan hela tiden! Det gör det inte bättre att man ser alla dessa höggravida överallt eller barnavagnar! Själv är på BIM-6 idag och har lite ömma bröstvårtor och lite ont i tjejmagen, men det kan lika bra vara tanten som är på G och om hon är det så kommer jag bli sååå besviken för varenda månad stirrar jag upp mig...

• Greatmother

BIM på måndag och absolut inga speciella symptom. 6:e försöket o jag tycker alltid att jag känt än det ena än det andra men nu är jag bara helt som vanligt. Bara att invänta o se...spännande är det iallafall varje gång..

• goshheidi

almafa. Äggblåsor är det som äggen ligger inbäddade i i äggstocken innan de mognar och släpps iväg ur sin äggblåsa och "sveps" in i äggledaren.

• två blir tre

Vad har ni symtom som ska testa den 24-25??
    Jag känner inga alls! Möjligtvis lite molnvärk..Men inga ömma tuttar eller sådär. Känns mest som vanlig måttlig "strax innan pms"

• cess

Hmm, dum fråga som jag säkert kan hitta svar på någonstans men jag frågar ändå:
    Jag hade ägglossning i lördags/söndags (eller borde haft i alla fall, har inte testat med stickor). När fäster i så fall ägget, d v s när är det fysiskt möjligt att känna några symptom överhuvudtaget?

• goshheidi

Hej Cess. Sju dagar efter befruktningen brukar det befruktade ägget ha hittat en plats att fästa sig på inne i livmodern. Så på lördag eller söndag denna vecka skulle det ske om ägget blivit befruktat.

• cess

Tack :)
    Man blir ju nojjig, usch jag HATAR att vänta! Nu är jag så himla trött och äter som en gris. Det har till följd att jag mår illa typ konstant och då vill man ju gärna förklara det med gravidsymptom eftersom man längtar... Men men, det är väl bara en helt vanlig höst-depression...

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~