• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Pepparkakan06

Hejhopp
    Lägger till mig på symtom listan :D

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

• fraggla

Miniluvan och Boolli

Tack för att ni hejjar på mig det värmer.. jag hejjar som attans på er oxå

Jag väntar oxå med att skriva symptomlista jag hade ju ÄL antingen i Lördags eller igår så det är lite tidigt...

kram fraggla

• 79Anna

Hej

Jag lägger också till mig på listan och ändrar lite i den hoppas att det är ok.

.................................................................

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff,79Anna(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* TOTALT ANTAL MEDLEMMAR:51

* STATISTIK: Totalt borde 51x 0,2= 10,2 personer borde bli gravida.

* Kvar på listan:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***GRAVIDA***

***LYCKA TILL NÄSTA GÅNG***

• Bebis igen
    Pepparkakan06 skrev 2007-10-15 11:07:16 följande:
    Hejhopp Lägger till mig på symtom listan :DBEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow, Liam och Elliot (10)Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)
    Härligt att det finns en till som kan börja spåna på symtom!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Pumafox

Lejonsjäl--> Jag hade ÄL stegring dag 11! Så hade jag börjat testa dag 13 som du gjorde, hade jag också fått negativt.

• goshheidi

Hej på er. Nu kommer jag här med pekpinnen och rättar till lite :) *fniss, fniss*

Man kan ha ägglossning även om strecket på ÄL stickorna inte är lika starkt som kontrollstrecket. Det som i princip gäller är att man ser en betydlig stegring i jämförelse med de övriga dagarna som man testat innan. Men om man har en betydligt stergring i fler än 2 dagar så kan det tyvärr betyda att ägget inte lossnar :/

Se följande tråd: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m25820742.html

Och spermierna, de kan leva upp till fem dygn(!!!) inne i livmodern/äggledarna, inte bara 24 - 28 dagar. Så det lönar sig absolut att mysa massor innan man har ÄL

Se: www.mammapappa.com/expert/artikel-9833-4744.html

• Myran81

Lillatroll

Samma här, inga utslag på älstickor :(
    Körde älstickor hela förra veckan. Visade bara svagt streck men inte något starkt :(
    Mina flytningar är också som dina.

Lillatroll skrev 2007-10-15 10:30:17 följande:
    Roligt med symptomlista.Hos mig är frustrationen stor. Inget utslag på ÄL-stickorna. Nu börjar jag känna mig lite "konstig". Har haft lite ont i magen, lite mer flytningar men inga trådiga flytningar som det väl ska vara vid ÄL. Antingen är det ÄL på gång *hoppas* eller så är det mens på gång och det går ju bara inte. Suck. Det är bara att vänta och se. Jag och sambon myser varann dag fast vi har fått utslag på stickorna. Det kan ju vara fel på dom...
  • Vildhallon

Hej hej, lägger till mig här om det är ok. Lycka till allihop ;)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7), Vildhallon

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff,79Anna(8)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* TOTALT ANTAL MEDLEMMAR:51

* STATISTIK: Totalt borde 51x 0,2= 10,2 personer borde bli gravida.

* Kvar på listan:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***GRAVIDA***

***LYCKA TILL NÄSTA GÅNG***

• Myran81

Jag väntar med att lägga till mig på listan eftersom jag inte vet om jag har haft äl än???
    Men jag är med ändå :)

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~