• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • kokoskorven
    Bebis igen skrev 2007-10-24 08:58:04 följande:
    Det där låter ju mycket bra tycker jag!!!
    Men tyvärr känns det mer och mer som om mensen är på väg. Känner igen värken i svanken Gråter. F***n!!
  • Kössen

Hej vill också vara med! Har BIM imorgon, känner inte av något ännu, men mensen har varit ett par dagar varierat efter ett missfall jag fick för fyra månader sen, men man kan hoppas denna gången iaf!

• Bebis igen
    kokoskorven skrev 2007-10-24 09:04:35 följande:
    Men tyvärr känns det mer och mer som om mensen är på väg. Känner igen värken i svanken . F***n!!
    Jag har oxå så....hela tiden ...men ingen mens dyker upp!! Helmysko!!!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • kokoskorven
    Bebis igen skrev 2007-10-24 09:06:16 följande:
    Jag har oxå så....hela tiden ...men ingen mens dyker upp!! Helmysko!!!
    Det är ju såååå jobbigt!! Jag brukar ha korta cyklar - är på dag 29 idag och så det är långt för att var jag. Men kroppen gillar väl att jäklas med mig förstås Skrikandes!
  • mammiiie

Jag känner inte att mensen är på G, men tror ändå den kommer....

• Lillatroll

Usch nu tycker jag att det känns precis som om mensen är på G. Blää också.
    Men hoppet är det sista som överger en. Hatar denna sista vecka. Min sambo är kolugn. Han förstår inte varför jag jagar upp mig. Antingen så kommer mensen eller inte? Han förstår inte ens varför man måste testa. Kommer inte mensen så är man ju gravid... önskar jag kunde vara som honom.

Kössen: känner igen det där. Jag fick missfall några månader innan jag fick till sonen och det blev lite oregelbundet i tre, fyra månader. Sen blev jag gravid med sonen

• Bebis igen
    kokoskorven skrev 2007-10-24 09:10:18 följande:
    Det är ju såååå jobbigt!! Jag brukar ha korta cyklar - är på dag 29 idag och så det är långt för att var jag. Men kroppen gillar väl att jäklas med mig förstås !
    Jag har oxå korta cykler..... typ 25-26 dagar...o nu är jag på dag 28 idag, fattar ingenting!! Fick ett svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt streck idag som jag inte ens ser som giltigt!! SNARK...får fortsätta testa.... tills tanten kommer !!!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • kokoskorven

Ett svagt streck är ju liiite positivt iaf! Jag har inte ens vågat testa, vill inte ha ett ... Fegis - jag vet !

Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande:
    Jag har oxå korta cykler..... typ 25-26 dagar...o nu är jag på dag 28 idag, fattar ingenting!! Fick ett svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt streck idag som jag inte ens ser som giltigt!! SNARK...får fortsätta testa.... tills tanten kommer !!!
  • Miniluvan

Hej! Vill också vara med här. Har försökt att hålla mig borta men det går ju inte när det närmar sig. Har BIM imorgon om allt är som det ska, men hade ett MF förra månaden så denna månaden äl var några dagar sen och antar att BIM också flyttar sig några dagar så verkligheten är nog att BIM är på söndag. Känner lite som om mensen är på g, så jag känner redan besvikelsen.

Har fått kontakt med en massa gamla kompisar genom facebook och många av dem har fått barn. Det känns verkligen jättejobbigt! Bölade hela kvällen igår över detta. Vill också!!! Sambon är mycket lugnare, han säger att det händer när det händer. Visst, men varför ska det ta sån tid??

• skruttis11

gomorgon tjejer! här är det tvådagar kvar till Bim å jag har kopiöst mkt vita flytningar å är trött som en gnu men inte en känning på mensen hoppas innerligen på ett + har hålly på nu sen april *suck*

Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande:

När har du BIM?
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~