• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Bebis igen

Hann inte testa....fick ljutsa min man till tatueraren först---- GRRR....aja.... jag testar imorn bitti om inte mensen dyker upp! Nu är hon faktiskt 2 dagar sen!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen

Fan vad jag skriver illa! SKJUTSA...skulle det stå!

• PreciousDivine

Jag vill också vara med och hoppas! Hade bim den 21-22, har väl egentligen inga skäl att tro att jag skulle vara gravid då det vä inte är konstigt att mensen kan komma lite sent. Men en vecka efter ägglossning hade jag mensvärk i en dag, kan det betyda något? För ungefär en vecka sedan var jag illamående i 3 dagar, kan dock bero på medicinen jag tog för min urinvägsinfektion. Kissar väldigt ofta vissa dagar, dvs det känns som om jag är jättekissnödig men det kommer inte så mycket. Detta kan iof bero på att urinvägsinfektionen inte släppt riktigt, men jag har inte ont och jag tycker att två medicinkurer borde ha tagit kål på den. Så jag hoppas så innerligt att mensen inte kommer. Har haft mensvärk i 3 dagar nu, brukar bara känna av det kvällen innan jag får mens.

Grattis till er som redan plussat och lycka till till er som ännu inte gjort det!

• fraggla

Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..

Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke

kram fraggla

• Myran81

Nej så får du inte tänka, kram på dig, det löser sig

fraggla skrev 2007-10-24 12:36:16 följande:
    Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke kram fraggla
    Bebis igen
    Jag håller tummarna för dig att du får ett plus i morgon
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-24 12:36:16 följande:
    Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke kram fraggla
    Gumman...jag har en kompis som har haft en sån känsla i hela sitt liv....jag tror att det speglar nån slags rädsla för att inte kunna få barn, inte att det kommer vara så! Min kompis är gravid i v. 26 nu!!

Inte tänka så hjärtat..... det kommer att bli din tur gumman!!!
  • fraggla

Jag hoppas verkligen ni har rätt.. fattar ibland inte varför jag har känt så.. konstigt det där... kom ihåg när min lillebror fick barn för snart 5 år sen då var jag singel och lycklig över det.. hade inga bebistankar alls.. men när dom berättade att dom var gravida fick jag den där känslan och började böla (inte framför dom alltså)...

kram fraggla

• PreciousDivine

Fraggla, precis så där känner jag också. Jag är livrädd för att inte kunna bli gravid. Har känt i flera år att jag inte kommer att kunna få barn, vet inte varför jag känner så. Mina 3 bästa vänner har alla fått barn de senaste två åren, är givetvis jätteglad för deras skull men man kan inte låta bli att vara avundsjuk. Som jag skrev tidigare, jag vågar inte hoppas på ett plus men har ingen mens kommit den 28/10 så ska jag testa, då är det bim+6

• fraggla

Ja varför känner man så... vad dum man är egentligen jag har ju varit gravid men inte fått behålla barnet.. dog ju i v.8 det är 9 månader sen och inget + på stickan... sen är man ju inte purung jag fyller 33 år nu i november..

Jag håller tummarna för dig hoppas det blir pluss om 6 dagar

kram fraggla

• kokoskorven
    Fraggla: Jag förstår precis hur du känner dig. Jag är 31 och har inga barn och det känns som om alla runt omkring antingen har barn eller är gravida! Vi har iofs inte försökt så länge, men när blir det min tur?? Blir det någonsin min tur??
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~