• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Myran81

Oj men hoppas då att du är gravid, vilket test använde du?

Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande:

Jag har oxå korta cykler..... typ 25-26 dagar...o nu är jag på dag 28 idag, fattar ingenting!! Fick ett svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt streck idag som jag inte ens ser som giltigt!! SNARK...får fortsätta testa.... tills tanten kommer !!!
  • Myran81

Oj du kanske okcå är gravid då
    Ingen som har kort på sina svaga streck så kan vi ju också kika

fraggla skrev 2007-10-24 09:52:02 följande:
    Bebis igen AHAHAHAHAA ingen mens ännu och svaga streck Jag tror på dom där svaga sträcken jag ... Boolli Nä man kanske inte ska ropa hej ännu..men jag känner mig väldigt pmsig (haha roligt ord) och inte ett dugg gravid....kram fraggla
  • Bebis igen

Hallooo.... nu ska jag snart hem på lunchen o testa med nya tester igen! Detta är skitajobbit!!!

yellow skrev 2007-10-24 09:38:06 följande:
    bebis igen:: jag har oxå fått en svagt svagt som man bara ser i rätt i rätt ljus..sååå drygt...får vänta och testa igen om några dar..har bim imorgon!
    HÅLLER EN MASSA TUMMAR IMORN!!!
    skruttis11 skrev 2007-10-24 09:40:48 följande:
    aaaa okaj samma som för mig da mens freda -sönda skitkul notmen nu har har jag beställt gravtest Bebis igen skrev 2007-10-24 09:38:09 följande:
    Då blire testa imorn va????
    fraggla skrev 2007-10-24 09:52:02 följande:
    Bebis igen AHAHAHAHAA ingen mens ännu och svaga streck Jag tror på dom där svaga sträcken jag ... Boolli Nä man kanske inte ska ropa hej ännu..men jag känner mig väldigt pmsig (haha roligt ord) och inte ett dugg gravid....kram fraggla
    Du e go du hjärtat......tack för att du hoppas på mig gumman!! Läste om dina ev spottings som kanske är på intågande....men du vet väl att vita flytningar är ett gravsymtom va?? Jag hoppas fortfarande jag ändå!!!
    Pumafox skrev 2007-10-24 10:14:58 följande:
    Kikar in och kollar hur det går för alla Min mens kom igår, som ett brev på posten efter spottings.Med sonen tog det tre försök att bli gravida.Denna gången fick vi ett plus på andra försöket, som slutade i ett tidigt MF, och sen upphåll i två månader, och nu blev det mens på tredje försöket. Sammanlagt är det 7 månader, varav 5 som vi försökt aktivt.Min menscykel blir bara kortare och kortare. 31, 30, 29, 28, 27 och nu 26 dagar...var ska detta sluta, ngn som varit med om liknande???
    Trist med din mens...... Min cykel har blivit kortare oxå...o framför allt oregelbunden, allt efter mina 2 MF
    Myran81 skrev 2007-10-24 10:49:53 följande:
    Oj men hoppas då att du är gravid, vilket test använde du?Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande:
    Mirres tidiga!!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • 79Anna

Vi kanske ska fixa lite i listan, ligger alla med som vill och är ni som gravida med under gravida och ni som tråkigt nog fått mens står under inte gravid, så vi har lite koll och kan ha koll på varandra också

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (7)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11,8 st

Antal kvar på listan: 48
    GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (8): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother

• Myran81

Lycka till och hoppas du nu får ett streck till och glöm inte att tala om för oss
    Väntar med spänning

Bebis igen skrev 2007-10-24 10:59:53 följande:

Hallooo.... nu ska jag snart hem på lunchen o testa med nya tester igen! Detta är skitajobbit!!!
    Mirres tidiga!!
  • Myran81

JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!! Jippi!!!!!
    Har inte kissat när jag gick upp utan håll mig så jag var jättekissnödig och väntade på posten. Nu kom posten och mina tester (CB) och jag kissade och det blev ett + med engång
    Och jag som fått mina spottings men ingen mens. Om jag tänker efter så hade jag spottings förra gången också.

• Myran81

Jag hade skrivit på mig på inte gravid eftersom jag fått mina spottings men nu kan jag ändra och skriva mig på gravid

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (7)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11,8 st

Antal kvar på listan: 48
    GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81

INTE GRAVID (8): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother

• Ffiiaa

Myran81: Jätte stort grattis till dig. Va roligt. Hoppas att jag får ett plus oxå. Ska testa på söndag. GRATTIS!!

• Björnbäret76

Jättegrattis Jag sa ju att du inte skulle ge upp än ju

Myran81 skrev 2007-10-24 11:19:08 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!! Jippi!!!!!Har inte kissat när jag gick upp utan håll mig så jag var jättekissnödig och väntade på posten. Nu kom posten och mina tester (CB) och jag kissade och det blev ett + med engång Och jag som fått mina spottings men ingen mens. Om jag tänker efter så hade jag spottings förra gången också.
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~