• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Myran81

Tack och lycka. Jag försöker få tag på min sambo men han svarar inte
    Måste ju säga att han får skynda sig hem från jobbet då jag har något att berätta.
    Hmm har en liten fråga, jag var så kissnödig så jag råkade kissa så hårt och mycket så det kom även högre upp på stickan och hamnade i gropen där som resultatet visas, kan det påverka?
    Ha man är ju alltod rädd att det visar fel.

Ffiiaa skrev 2007-10-24 11:22:25 följande:
    Myran81: Jätte stort grattis till dig. Va roligt. Hoppas att jag får ett plus oxå. Ska testa på söndag. GRATTIS!!
  • Bebis igen
    Myran81 skrev 2007-10-24 11:26:26 följande:
    Tack och lycka. Jag försöker få tag på min sambo men han svarar inte Måste ju säga att han får skynda sig hem från jobbet då jag har något att berätta.Hmm har en liten fråga, jag var så kissnödig så jag råkade kissa så hårt och mycket så det kom även högre upp på stickan och hamnade i gropen där som resultatet visas, kan det påverka?Ha man är ju alltod rädd att det visar fel.
    Men va???????????????????????????????????????? Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee va roligt!!! GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS!!!!!!

Åh vad glad jag blev nu!!!!

Vad härligt, massor med kramar!!!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • 79Anna

Myran81 när hade din BIM? testade du dig före eller hade du gått över?

• Bebis igen

Skriv in här Myran!!!

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Fru SEDH (6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11,8 st

Antal kvar på listan: 47
    GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (9): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet
    BIM/FUM -4: Har fortfarande ömma bröst och molvärk. Kan inte sova riktigt bra på natten och idag har jag mått illa. Började efter middagen.

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, mensvärk i mage och svank, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

Jessi32>
    Molande värk i nedre delen av magen, ådriga bröst..(brukar ha detta två-tre dagar innan mens...)

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • 79Anna

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (7)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11,8 st

Antal kvar på listan: 48
    GRAVIDA(4):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81

INTE GRAVID (7): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother

• Myran81

Jag har BIM idag, tors, fre eller lördag. Har allt från 28-31 dagar. Jag testade första gången i fredags med urin på em som visade ett svagt streck men det syndes bara i ljuset och om jag tittade jättenoga så jag trodde inte att det var något då, sen fick jag ju spottings på lördag så då gav jag nästan upp. Men så har mina bröst ömmat sååå och jag har mensvärk i flera dagar som kommer mest på kvällen och jag har annars bara mensvärk dagen före mens.

• yellow

myran81:: GR@TTIS till pyret i magen!!
    läste att du oxå fick svagt streck som bara syntes i rätt ljus..Hoppet finns alltså efter som du plussade nu!!! grattis!! jag fick ett svagt som bara syns i rätt ljus men i alla vinklar..hihi

• fraggla

Stort grattis Myran

Bebis igen

Jo jag vet men jag är tveksam om vita flytningar är gravsymptom för mig jag får dom alltid innan mens men när jag blev gravid så hade jag inga flytningar alls...

Jag håller tummarna nu här på lunchen

• Myran81

Ja så var det för mig. Jag håller tummarna för dig.
    Själv kan jag inte riktigt fatta så nu sitter jag och samlar kiss i blåsan så jag kan testa igen.

yellow skrev 2007-10-24 11:51:47 följande:
    myran81:: GR@TTIS till pyret i magen!! läste att du oxå fick svagt streck som bara syntes i rätt ljus..Hoppet finns alltså efter som du plussade nu!!! grattis!! jag fick ett svagt som bara syns i rätt ljus men i alla vinklar..hihi
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~