• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

elia: då får du hänga med på var-inte-längre-rädd-för-monster-kurs som jag och miccca ska gå på

• Jen070912
    Clem: Hur gör man för att sminka inläggen med foto? Mysigt att hon redan får tänder, akta "mjölkbaren" nu då, annars kan det nog göra riktigt ont.

Jag har bästa botmedelet mot spöken o rädsla för mörkret.
    Gör som jag, flytta ut på landet nära skogen utan grannar o utan gatlampor.
    Innan du vet ordet av måste man bota alla sånna rädslor för att våga bo kvar!

Fika på stan kanske? Jag ska till stan både ons, tors o fre vad jag vet redan nu.
    Trollungen Felicia 070925
  • Bobbenn

Vilka söta barn ni har allihopa

♥♥♥ 2008-03-27 ♥♥♥
  • Miccca

HAha jag måste bara berätta.. har suttit här vi datorn en stund nu ikväll å barnen la sig tidigt, men helt plötsligt vid typ 23.15 hör jag amelia börja hosta lite sen strax därefter så sätter hon på sin cd-saga hon e bra rolig hon!! bamse på höd volym med massa sång så grannarna undrar väl vad vi håller på med på kvällarna!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Miccca:
    Va go hon är! Här har vi precis haft presentöppning så nu har Alicia (o Samuel) fullt upp. En kurs kanske vore nåt, men vet i fan om det hjälper. 24 års rädsla botar man bara inte hur som helst . Glömmde ju att skriva igår att jag även har en liten lampa tända i sovrummet, en sån som man sätter direkt i kontaktutaget. Men den e BARA för Samuels skull . Sen har även Alicia en lampa tänd i sitt fönster, så samanlagt har vi 3 lampor tänt under natten. Men vad gör man inte för sina barn .

Mini:
    Jag kan onsdag o torsdag så gärna då!

Nån mer som vill o kan fika på stan på onsdag eller torsdag i nästa vecka?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Såg att jag skrev 24, jag är ju 25 år...nu börjar det gå utför....

• Mia med 2

Mini: välj en bild i ditt galleri, klicka på bilden så den blir stor, högerklicka och välj <kopiera> (ctrl+c) gå till tråden, klicka i redigeringsrutan och välj <klistra in> (ctrl+v)

vi flyttade ut till landet, mattias hade till och med grusväg till sitt hus, och inte hjälpte det. jag var livrädd ändå. Tur att stan kom till landet

camilla: söt han är Liam

Miccca: vad sött!

elia: Grattis Alicia! Fick hon nåt kul i present?

Jag kan bara fika på stan på fredag i nästa vecka. Eller väldigt sent på eftermiddagen på torsdagen...

• elia82

Clem:
    Jag kan inte på fredag, har jobbat natt o ska sen på kalas. Men sen torsdag funkar för mig.
    Alicia har ju bara fått presenter av oss än och av oss fick hon: En stor "målarplatta" (såndär som man ritar på o sen "suddar" bort allt) ett leksakstrykjärn, 3 prinsess-dockor, 1 tröja, 1 par byxor, 1 pyamas, 2 par trosor.
    Har glömmt att fråga vad ni ska göra i jul?
    Är ni hos din mamma eller Pers föräldrar på julafton eller delar ni på dagen?

Svar på tråden Lidköping med D