• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

stackars min lille plutt, Romeo ligger i feber, 40,5º   Leia är däremot frisk som en nötkärna.

ska man bunkra upp med godis imorgon ifall det kommer några monster?

• Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-30 15:43:55 följande:
    stackars min lille plutt, Romeo ligger i feber, 40,5º   Leia är däremot frisk som en nötkärna.ska man bunkra upp med godis imorgon ifall det kommer några monster?
    hej hej stackars Romeo :( hoppas han blir bra snart :)   hur ar dagen annars varit??
    vi har köpt 2 stora påsar godis så här får dom små monstrena inte göra ngt bus hhih..
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: vi köpte oxå lite godis, fanns jättebilligt godis (3,90 hg)på willys (tipsar er andra) har fått lägga påsen lääängst upp och längst in i skåpet annars är jag i den och norpar

desperata hemmafruar ikväll då

• Camilla86

hej hej klart man ska se det hihi...
    har också fått stoppa undan lite annars e det slut i morgon :) 

Liam våran älskling
  • MysM

Jag såg detta när jag var på Willys i söndags, men nu är godiset slut Finns ju ett godismonster här de är inte jag, lovar *skrattar*. Jag har aldrig kollat på det programmet, de enda ja kollar på på tvn är typ prison break o efterlyst

Clemenza skrev 2007-10-30 20:22:49 följande:
    camilla: vi köpte oxå lite godis, fanns jättebilligt godis (3,90 hg)på willys (tipsar er andra) har fått lägga påsen lääängst upp och längst in i skåpet annars är jag i den och norpar desperata hemmafruar ikväll då
    Jag älskar William Oo 070415 oO
  • Miccca

Hej!

Nu har jag bakat tills på torsdag, hoppas det kommer smaka bra! e som sagt ingen höjdare på att baka *asgarv*

Vilka dricker kaffe?? Dricker ju själv inte kaffe så jag har inget hemma, men tänkte kolla hur många som vill ha kaffe för då köper jag!

Clem: Hoppas romeo blir bättre så ni kan komma på torsdag!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Miccca:
    Jag dricker kaffe men om det inte är nån mer som dricker kaffe så kan jag lika gärna dricka nåt annat jag oxå

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Camilla: okej då vet jag.

elia: klart du får kaffe om du vill ha! men annars finns ju dricka!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

miccca: i vilket fall som helst så kommer jag med bara Leia, om inte hon oxå blir sjuk då. här dricks det inte kaffe, är inte riktigt så vuxen ännu

Svar på tråden Lidköping med D