• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

hej hej måste säga att jag tyvärr inte kan komma på fikat i morgon Ledsen 
    Men följer gärna med nästa gång hoppas ni ser detta i dag el tidigt i morgon.

Clem men jag väntar halv fem vid magasinet så följer jag med till ljuspartyt Skrattande

Liam våran älskling
  • Miccca

Camilla: okej vad synd! Får hoppas du kan komma nästa gång!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86
    Miccca skrev 2007-10-31 21:43:07 följande:
    Camilla: okej vad synd! Får hoppas du kan komma nästa gång!
    japp ska försöka nästa gång
    Liam våran älskling
  • Camilla86

clem- kan inte följa med på ljuspartyt heller tyvärr , Liam har fått maginflensa eller hur det nu stavas .. så jag e hemma med honom.. hoppas ni får det roligt

Liam våran älskling
  • Camilla86

om inte clem läser detta kan ngn vaar snäll å meddela henne på fikan i morgon så hon inte står å väntar på mig vid halv fem

Liam våran älskling
  • angYY

Camilla;
    D fixar vi...tror jag iaf...e väldigt virrig nu på sista tiden men ska försöka komma ihåg detta iaf =)
    Usch stackare..maginfluensa e aldrig kul...hatar när d börjar gå på jobbet för jag har en tendens att få allt som går på jobbet så d e typ bara att vänta in kräkandet... Bläää

• Mia med 2

camilla: okej då vet jag. trist att liam ska åka på maginfluensa.

Ringde bvc förut ang Romeo. febern låg över 40º innan vi åkte hemifrån, idag har den ifs gått ner till strax under 40. fick rådet från bvc att ringa vårdcentralen, så nu är det gjort, de skulle ringa upp igen vid kvart i nio.. får se vad de säger då..

fika strax nu då ska bli kul!

• Miccca

Gormorgon allihopa! Nu e det snart fika då ska bli kul!

Men Amelia ska till dagis tyvärr, men det går väl bra ändå?
    Vi ska till ullared imorgon å då fick hon vara på dagis idag ist, annars blir det så långt uppehåll från onsdag till måndag!

Hittar ni nu då eller ska jag möta er?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

micca: ja, klart det går bra ändå  håller med elia, möt upp oss nu får vi strax gå.

ses sen

Svar på tråden Lidköping med D