• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

cizza: stackars liten. vi brukar använda nyponsoppa alt coca cola (men det sista är för oss vuxna )

camilla: japps, jag va där. himlans massa mammor idag oxå, tror jag räknade till 16st  

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Camilla86

åhh va tråkigt att jag missade det :( 
    Vilken tid var ljuspartyt på torsdag??
    ska du te humlan ngn gång mer denna vecka??

Liam våran älskling
  • cizza

clem: ja coca cola ja det e för oss vuxna *haha*
    Vi får se hur natten går , man känner sig så hjälplös.

• Miccca
    Cizza:testa att få i henne vätskeersättning om hon inte får i sig nåt annat.. då blir hon ju lite piggare iaf!
    Recept på vätskeersättning
    Man behöver 1 liter vatten, 6 teskedar vanligt socker och en 1/2 tesked salt. Låt koka upp och svalna.
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Jösses vad mycket man inte kan om barn upptäcker jag nu då Miccca skriver recept på vätskeersättning. *pust* Hur ska jag lära mig allt?!   Glad

Trollungen Felicia 070925
  • MysM

Ser att ni har många kort att framkalla, vi har ca 700 bilder att framkalla, de blir aldrig av.
    Camilla: Kan man framkalla på nätet , vart då?

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 22:32:10 följande:
    Ser att ni har många kort att framkalla, vi har ca 700 bilder att framkalla, de blir aldrig av. Camilla: Kan man framkalla på nätet , vart då?
    hej hej du kan framkalla på fujis hemsida får 30 kort gratis nu tror jag :)

jag framkalla där senast och det blev fina kort å direkt hem i lådan kommer dom såå smidigt:)

har du slutat på mammagruppen??
    Liam våran älskling
  • MysM

Okej ah ja var inne o kikade lite nu, behöver verkligen framkalla

Nej då, men de blir aldrig av, antingen så är vi i örebro eller så är de ngt annat, men nu är William förkyld igen. Jag såg att du undrade om de fanns tomtedräkt i Ullared o de finns de, kosta 30 spänn tror ja, men när vi var där var den minsta storleken 86-92 tror ja de va, men den såg ganska liten ut. Det är en heldräkt o sen en tomteluva till, ja provade den på William han blev så söt så

Camilla86 skrev 2007-10-29 22:34:58 följande:
    hej hej du kan framkalla på fujis hemsida får 30 kort gratis nu tror jag :)jag framkalla där senast och det blev fina kort å direkt hem i lådan kommer dom såå smidigt:)har du slutat på mammagruppen??
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 22:38:15 följande:
    Okej ah ja var inne o kikade lite nu, behöver verkligen framkallaNej då, men de blir aldrig av, antingen så är vi i örebro eller så är de ngt annat, men nu är William förkyld igen. Jag såg att du undrade om de fanns tomtedräkt i Ullared o de finns de, kosta 30 spänn tror ja, men när vi var där var den minsta storleken 86-92 tror ja de va, men den såg ganska liten ut. Det är en heldräkt o sen en tomteluva till, ja provade den på William han blev så söt så
    har du en sån??? skulle vara kul å se hur den ser ut :)  
    ska ju ha julfirande på mammagruppen skulle va mysigt me en tomte som liam hih
    Liam våran älskling
  • MysM

Camilla: Ja vi har en sån, om du vill så kan jag ta med den till mammagruppen på måndag ?

Svar på tråden Lidköping med D