• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

tack så mycket allihopa.

mini: ja, jag tror det. det är väl på vänster sida sett från stan? vilket hus i ordningen är det? och hur kommer man till gatan? vilken tid ska vi va där? ska felicia med?

camilla: skulle du med imorgon, vart vill du bli upplockad? ska liam oxå med? Romeos feber har gått ner lite nu ligger den på strax över 39º.

• Camilla86

hej hej jag följer med själv i morgon Liam får stanna hemma med danne :) 
    Jag kan bli upphämtad vid magasinet kanske lättare att hitta vägen dit än hem till mig
    va skönt att febern  gått ner :) 
    GRATTIS PÅ 5 ÅRS DAGEN hälsa Per grattis också från oss :)
    Hoppas ni får en bra dag fast Romeo e sjuk :)

Clemenza skrev 2007-10-31 13:24:13 följande:
    tack så mycket allihopa.mini: ja, jag tror det. det är väl på vänster sida sett från stan? vilket hus i ordningen är det? och hur kommer man till gatan? vilken tid ska vi va där? ska felicia med?camilla: skulle du med imorgon, vart vill du bli upplockad? ska liam oxå med? Romeos feber har gått ner lite nu ligger den på strax över 39º.
    Liam våran älskling
  • Jen070912

Ja det är ju vid den korsen där man svänger höger mot LVI. Så sväng vänster o så kör du in på grusvägen till höger som går utmed fårhagen. Där ligger en radda hus, o hon bor i det grå som är näst längst till vänster i raden. Vi parkerar där o så ska vi till hennes granne som bor i huset där det står toalettstolar i trädgården som blomkrukor. Du kan ju ringa om du inte hittar, vi åker härifrån halv fem om Felicia bara e på bra humör så vi kommer iväg i tid. Japp, hon ska med! Marie har ju med alla sina barn också.

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

camilla: tackar, ska göra det! jag hämtar upp dej runt halv fem vid matmagasinet imorgon.
    ja, det är skönt att febern gått ner lite.

mini: borde hitta, man ser ju huset från vägen.

• Miccca

Hej hej!

Clem: det var den boken med ena graaf systern inte BERT!! hahah var fick du det ifrån elia??
    Grattis på 5-årsdagen förresten. jag å andreas firade 8 år den 1 oktober tiden går fort!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • lenabolin

Clemenz: Är det jag som tagit kortet?*Det visst jag inte. Rolig historia .. hehe..

Minizzen: Phoenix har oxå sin dag idag med. Cornelia är svartsjuk för att jag har han hela tiden. Så när jag hade ammat klart han så upptäckte jag att hon hade krypit upp i våran säng och dragit över sig täcket och somnat. Med en lite tår på kinden. Inte helt likt Cornelia.. stackare.

Ha det bra kram kram. Saknar Lidköping.

• Mia med 2

miccca: haha, tur att någon har koll ifs är berts bok rätt intressant ändå.
    tack, detsamma föresten. 8 år det är lääänge det, typ nästan hela grundskolan.

lena: japps visst är det du som tagit bilden.

det blir middag ute (madonna) och bio ikväll, sis ville vara barnvakt även ifall Romeo är sjuk.

idag har det kommit nissar hit coh bytt skylten på dörren samt satt upp en lapp på brevlådan, så nu bor ingen per bengtsson här längre utan en per wenne ist.  

• Jen070912

Lena: Jobbigt då barnen är ledsna. Jag känner mig helt maktlös då hon bara grinar, vet ju inte vad som är fel med henne. Nu har hon äntligen hamnat i orolig lätt sömn i soffan. Får se hur länge det varar, hoppas jag hinner duscha under tiden. Får gäster vid 18.

Trollungen Felicia 070925
  • lenabolin

usch ska snart äta. Cornelia lär väl inte sova förrän p - 10 ikväll. Jag som ville sova lite. Börjar känna mig sjuk. Usch. Lär ju sova hela förmiddagen imorn.
    Nu piper riset.

Hur gick det sen Jennie? Somna hon?

• angYY

Hej Lena!
    D var ett tag sen du...angela här btw...
    vi umgicks väl en del på högstadiet =)

Svar på tråden Lidköping med D