• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • MysM

När är de ? Jag har varit på mammagruppen där en gång kl 13, men baby cafet är kl 9 va ?

Clemenza skrev 2007-10-28 10:54:12 följande:
    Någon som ska med till Humlans babycafé imorgon?
    Jag älskar William Oo 070415 oO
  • elia82

Miccca: Jag o båda barnen kommer!!
    vad redig du vart, skickar över en klapp på axeln

Clem:
    Det lät ju enkelt o gott. Har tänkt göra en provtårta jag kommit på som består av: chokladbottnar, ena lagret med mosade bananer, andra med mosade hallon blandat med lite florsocker. På locket o sidorna chokladmousse med krisp också hallon som garnering. Nu får jag nog ta o provbaka din med o se vilken som blir godast .

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

hej hej..
    clem- jo det e bara jag å daniel spm ska till barcelona ska bli sååå mysigt :)

minnizzen- skulle vara bra om du hittade reseplanen skulle vara kul å se vad man kan hitta på i barcelona :)

micca-- jag å liam kommer till dig :)

jag funderar på att komma till babycafet men ska du gå dit clem??

ha d gott

Liam våran älskling
  • Jen070912

Miccca: Jag o lillan kommer på torsdag.

Clem: Funderar på att gå med imorgon. Vilken tid ska du dit?

Trollungen Felicia 070925
  • angYY

Micca; Jag tror faktiskt att jag tar en sväng in till stan på torsdag o fika lite. Du bor i samma hus som Hille eller? D bakom Roma precis?

• Miccca

Angyy: japp samma trappuppgång som henne.. andra våningen! Precis bakom roma! Ska fixa nåt sockerfritt till dig då

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

mysm & mini: det börjar klockan 9 men de flesta är där 10 och sen slutar det vid tolv.

camilla: ja, jag ska dit.

miccca: jag och Romeo kommer, får se om Leia blir med oxå eller om Per kan ta henne. vilken nr bor du på?

elia: mmm, det lät riktigt gott med hallon

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Jen070912

Clem: Visste ju att det var ngt jag skulle göra imorgon. Har en tid att passa kl. 10.30 så det blir inget besök på Humlan för min del.

Trollungen Felicia 070925
  • angYY

Micca: E inte nödvändigt att fixa sockerfritt...om du inte redan hunnit göra detta...Äter allt nuförtiden =)

• elia82

Clem:
    Ska du o jag mötas utanför roma 10.15 på torsdag?
    Hur hade ni det igår då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
Svar på tråden Lidköping med D