• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • MysM

Ja då, hehe ja du jag ska dit på måndag, hah vet att jag sagt det många ggr, heeh. Men annars kan jag ta kort på den imorn o lägga in här så får du se om du vill???

Camilla86 skrev 2007-10-29 23:03:43 följande:
    ja det vore jättesnällt om du ville det men kommer ni hihih
    Jag älskar William Oo 070415 oO
  • elia82

Såg att Miccca tipsat om vätskeersättning , tänkte att då kan ju jag passa på att berätta att vätskeersättningen även funkar fin-fint mot baksmälla .

Nån mer än jag som tittat på Prison break i kväll å som tycker att det börjar bli lite väl långdraget?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:06:35 följande:
    Ja då, hehe ja du jag ska dit på måndag, hah vet att jag sagt det många ggr, heeh. Men annars kan jag ta kort på den imorn o lägga in här så får du se om du vill???
    ja du får göra som du vill men kommer du på måndag så kan du visa då :) ska du me å fika på torsdag me mammorna i detta forum??
    Liam våran älskling
  • MysM

Camilla här kommer en bild på dräkten, sen var de med en vanlig tomteluva oxå men hitta den ej nu. Vet ej om jag kan på torsdag, men kan kolla upp de tills imorn

• MysM

Hållerpå o laddar upp bilder nu till framkallning föresten De blev 110 bilder nu, man måste ju börja ngnstans

• Camilla86

åhh den var ju fin kanske ska kika på den ska skriva upp den på min lista.. tack så mycket

Liam våran älskling
  • Camilla86

hade nog 200 förra gången som sedan togs bort :( eftersom datorn dog :(

Liam våran älskling
  • MysM

Va så lite så, storlek 80-86 var de på min, fanns ju inte mindre när vi var där, så får hoppas William hinner växa lite så han kan ha den till jul De fanns massssor med roliga julgrejer där oxå, jag ville dock ej köpa de o släpa på först upp till örebro o sen ner hit igen..

Camilla86 skrev 2007-10-29 23:17:10 följande:
    åhh den var ju fin kanske ska kika på den ska skriva upp den på min lista.. tack så mycket
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:19:01 följande:
    Va så lite så, storlek 80-86 var de på min, fanns ju inte mindre när vi var där, så får hoppas William hinner växa lite så han kan ha den till jul De fanns massssor med roliga julgrejer där oxå, jag ville dock ej köpa de o släpa på först upp till örebro o sen ner hit igen..
    ok ska köpa massor me julsaker tycker det e såå skoj :)  danns det mycker barnkläder?? snygga..
    Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D