• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

hej hej.. fick osså maginfluensa i natt  
    Men hoppas det går över snart så vi slipper åka in till kss denna gång med Liam som vi fick göra förra ggn...

Hopas ni har det trevligt på fikan

ha d gott töser

Liam våran älskling
  • MysM

Uhh Ullared denna veckan, de har varit massa folk där denna veckan pga att de är höstlov i hela sverige, hoppas ni slipper stå i den långa kön. Du kommer hitta massor av roligt, vi va där för en vecka sen

Miccca skrev 2007-11-01 09:34:25 följande:
    Gormorgon allihopa! Nu e det snart fika då ska bli kul! Men Amelia ska till dagis tyvärr, men det går väl bra ändå?Vi ska till ullared imorgon å då fick hon vara på dagis idag ist, annars blir det så långt uppehåll från onsdag till måndag! Hittar ni nu då eller ska jag möta er?
    Jag älskar William Oo 070415 oO
  • elia82

Hej hej...
    Ville bara tacka för fikan förut, synd bara att mina barn va sjövilda! Samuel va nog övertrött för han deckade så fort vi kom ut.
    Vi ses nästa vecka då tjejer!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

camilla: ja, just ja, hoppas ni slipper det denna gången.

elia: så farligt var det väl inte skulle vi ses på söndag så kan de stora springa av sig..?

tack miccca för den goda fikan, recept tack
    det var kul att ses igen.

• elia82

Clem:
    Ja gärna! Ska vi säga kl 10.00 utanför mig, passar det eller är det för tidigt?
    Tänkte även höra med dig om torsdag. Ska lämna Alicia på dagis kl 09 så jag tänkte höra om det är okej att jag mellanlandar hos dig vid typ 9.30? Känns så jäkla bökigt att åka hem imellan, men om du inte orkar så gråter inte jag för det

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: 10 är liiite väl tidigt en söndag, halv elva låter bättre. klart du kan mellanlanda här. jag lämnar Romeo vid dagis nio, men jag brukar cykla och då går det racer så jag är hemma innan du dyker upp.

• Miccca

Tack för för trevligt sällskap förut

Elia: jag tyckte inte det var så farligt.. vänta bara tills amelia följer med nästa gång!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca
    Här kommer receptet:

1 pkt philadelphiaost á 200g
    2 dl socker
    3 dl grädde
    1½ tsk vaniljsocker
    3 äggulor
    8 digestivekex

Blanda ost, socker å vaniljsocker. Vispa grädden.
    Rör ner äggulorna i ostmassa, ett i taget. Blande sedan i grädden.

Smula kexen å strö hälften i en form med LÖSTAGBARA kanter.
    Bred ut smeten i formen å strö på resten av kexsmulorna.
    Frys i minst 4 timmar.

Severa direkt då glassen smälter fort!

Se till att kanterna verkligen e löstagbara så det inte blir som hos mig förut! hehe
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

miccca: kan det va så att jag glömde Leias leksak. En blå hård sak med en snurrande kanin inuti...

Svar på tråden Lidköping med D