• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

tack så mycket. själv tycker jag kortet ser ganska mysko ut

miccca: du kan ju hämta upp oss vid roma så hittar vi

• Mia med 2

åh vet ni vad? Romeo somnade klockan 19 idag! Per får ta han imorgonbitti

jag håller på och sorterar ut bilder som ska framkallas.. är uppe i 400-bilder och än har jag inte kommit till 2007... sist jag framkallade va i juni -06..

• Miccca

Clem: klart jag kan göra! Annars e det första huset bakom Bravida! Huset med bara 2 trappuppgångar, den längst ut mot gatan! 

Shit vad kort,, sånt orkar inte jag så jag har alla på datorn, men det skulle ju vara kul att ha de på "riktigt" också!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Borde framkalla kort jag med... men har inte tid att sätta dem i album just nu. Har kvar sen 2001 o frammåt att sätta in. *pust* Lär ju ta ett tag.

Har varit på mvc idag för att träffa min gamla bm. Var riktigt trevligt! Träffade även Gerd som har hand om oss på bvc, hon kliade sig i huvudet o undrade om hon missat ett möte med oss idag?!

Nu ska vi se lite på tv o sen blir det nog film medan lillan somnar.

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

åh, kolla kortet (bild under dagboksrekvisita i mitt galleri), tänk att det var jag innan jag blev gravid igen. (bilden syns bara för dem i min adressbok..)

• Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-29 20:55:00 följande:
    åh, kolla kortet (bild under dagboksrekvisita i mitt galleri), tänk att det var jag innan jag blev gravid igen. (bilden syns bara för dem i min adressbok..)
    skulle jag kunna få hamna i din adrssbok :)  skulle framkalla på nätet för ett tag sen men då dog datorn så jag tröttnade :(  hihi får göra det ngn annan dag :) 
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: självklart

• Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-29 21:57:50 följande:
    camilla: självklart
    Tack så mycket :)
    ca du på humlan i morse??
    Liam våran älskling
  • cizza

Hej alla tjejer. Hoppas allt är bra ikväll.....
    Min lilla tjej har fått magsjuka kräktes som bara den för en timme sedan och har gjort det 8-9 ggr

Någon som har något bra tips på mat m.m. under magsjuka?

• Camilla86
    cizza skrev 2007-10-29 22:01:55 följande:
    Hej alla tjejer. Hoppas allt är bra ikväll.....Min lilla tjej har fått magsjuka kräktes som bara den för en timme sedan och har gjort det 8-9 ggr Någon som har något bra tips på mat m.m. under magsjuka?
    oj vad jobbigt :(  hoppas blir blir bra snart :)
    Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D