• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912

Miccca: Vad duktig du är som bakar o fixar. Jag dricker kaffe, men instämmer med Elia att jag kan dricka nåt annat vid det tillfället. Kaffe kan jag sörpla hemma!

Nu har jag precis sett klart Rosa bandet galan, vad rörd man blir av sånt...

Trollungen Felicia 070925
  • Miccca
    Clem: ja då får vi hoppas att hon håller sig frisk
    Instämmer också i att jag inte heller e tillräckligt vuxen än för kaffe, om jag någonsin blir det

Angyy: dricker du kaffe?

Mini: Jag köper gärna kaffe om ni vill ha, men det blir ju som sagt bara stående fast jag tror om Laban kommer så MÅSTE jag nog ha kaffe, för jag tror inte hon överlever annars haha
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

hepp, nu ska här sovas. natti natti

• Miccca

Samma här.. gonatt allihopa!

• angYY

micca; ne jag dricker inte kaffe...e inte vuxen än =D o jag e lite kinkig vad gäller dricka =/ D e väl d enda jag håller mig till light-produkterna. Men jag kan köpa med mig lite dricka själv om du vill =)

• angYY

tjoho!
    igår var jag o hämtade min symaskin så nu jäfflar ska jag försöka mig på att sy en amningskudde...tycker dom e så dyra att köpa så jag testar =D

synd bara att mitt syrum inte e klart så jag har ju ingenstans att ta vägen med min lilla symaskin men jag får röjja lite i nåt hörn så jag kan sitta nånstans iaf =D

• elia82

Go morron flickor!!

Micca:
    Kom på att jag missat att berätta att båda mina barn är snoriga, tänkte på lille Vilmer. Får vi så kommer vi gärna ändå men jag har full förståelse om du inte vill ha hem ett par snorungar .

Vad händer i dag då töser??

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca
    Angyy: okej men jag kan köpa nån lightdricka

Jag har en amningskudde som du kan få köpa billigt om du inte vill sy en egen förstås,, e typ bara använd ca 5 ggr å då mest en liten stund bara! Du kan få kolla på den när du kommer.. påminn mig bara!

Elia: Jodå det går bra,, Vilmer e också lite småsnorig emellanåt så det e nog ingen fara
  • cizza

Angyy: har du vart inne på jysk? Där finns det en heffaklumpen amningskudde kom i och för sig inte ihåg om den var billig men om jag inte har fel så låg den nog på 200 kr :-/ *inte säker*
    Om du har vägarna förbi där så kan du ju kika

• Mia med 2

God morgon!

miccca: vilken bok var det du ville låna? minns bara att vi pratade om någon bok hemma hos elia sist.

elia: idag är det rätt lugnt på dagen iaf. ska väl ta en prommenad, ska du med?

Idag firar jag och Per 5-års jubileum. Hade tänkt gå ut och äta och sen bio, men nu vet vi inte eftersom att Romeo är sjuk. Lite väl taskigt att lämna över två barn varav det ena sjukt + att de ska nattas oxå till min syster.. Aja, vi får se hur det blir.

Får se om det kommer hit några barn idag, annars får jag en massa godis, haha.

Svar på tråden Lidköping med D