• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • MysM

Ja du får göra de, nej alltså ja tyckte inte att det fanns de, Jag köpte bara nåra pjamasar till William o sen lite andra kläder, men ja tyckte inte att de fanns så mycket fint, men de kan ju va olika ibland kasnke de finns massor o ibland mindre.  

Camilla86 skrev 2007-10-29 23:20:31 följande:
    ok ska köpa massor me julsaker tycker det e såå skoj :)  danns det mycker barnkläder?? snygga..
    Jag älskar William Oo 070415 oO
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:22:59 följande:
    Ja du får göra de, nej alltså ja tyckte inte att det fanns de, Jag köpte bara nåra pjamasar till William o sen lite andra kläder, men ja tyckte inte att de fanns så mycket fint, men de kan ju va olika ibland kasnke de finns massor o ibland mindre.  
    hoppas det finns mycket när vi åker hihi..
    fanns det mycket kläder till oss där när du var där.. sist ja va där fanns bara 4 tröjor som va fina
    Liam våran älskling
  • MysM

Ja de fanns ganska mycket, jag handlade bra tröjor o inga byxor, o johan tvärtom bara byxor o inga tröjor Köpte vinterjackor oxå, men du hittar nog massor :-d

Camilla86 skrev 2007-10-29 23:27:25 följande:
    hoppas det finns mycket när vi åker hihi..fanns det mycket kläder till oss där när du var där.. sist ja va där fanns bara 4 tröjor som va fina
  • Camilla86
    MysM skrev 2007-10-29 23:29:02 följande:
    Ja de fanns ganska mycket, jag handlade bra tröjor o inga byxor, o johan tvärtom bara byxor o inga tröjor Köpte vinterjackor oxå, men du hittar nog massor :-d
    ok ska kolla vinterjacke måste skaffa ny i år :)  hoppas det finns mycket när jag åker ner
    Liam våran älskling
  • MysM

Ja de fanns ju massor med snygga vinterjackor Nu blir de sängen, natti natti

• Mia med 2

Godmorgon tjejer!
    Händer idag?

elia: hade redan sett det avsnittet, blev så besviken på ett avsnitt som snart visas i sverige så jag bara vill slänga bort hela serien i sjön *morr* kanske ska testa det där med vätskeersättning till baksmälla, när man nu ska förtära alkohol nästa gång.

• elia82

clem:
    Ja visst blir man sur. Känns lite som om Prison B gör en repris av förra säsongen. Tacka vet jag LOST, det e grejer det .

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: man blir bara ännu surare *suck* ja, tacka vet jag lost

• Mia med 2

elia: hittade dessa kort från någon dag efter Beccas begravning. Har inte sett det "immiga" förut, kanske är det Becca som visade sig. Jag tycker det ser lite mysko ut ändå.

becca.JPG  bacca2.JPG

Svar på tråden Lidköping med D