• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

elia: ja det var lite väl mkt fondvägg, men det var fint för övrigt! Men det vaerkar vara rätt så många som e intresserade!

Imorgon drar jag te Ullared *wiiieeee* hoppas jag hittar massa fint!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

laban: nja, jag trivs rätt bra här hemma, synd bara att Romeo börjar bli frisk, nu börjar han bli sitt vanliga vildare jag.

miccca: skitsnyggt hus, synd bara att hyran va rätt hög när värmen inte ingick. har faktiskt kikat på det innan, brukar va inne på hemnet och kika inredningstips.

lena: trött idag, du menade micccan va? *fniss*

nu ska här loggas ut, ska glo en stund på jericho sen ska det sovas. *gäsp*

natti natti

• Laban81

Det tog 1½ timme... men nu är den stora vaken ist. Inte kul med alla sovrum på samma våning.
    Det kommer bli en låång natt... igen...

• Jen070912

Hej hej!

Lena: Det gick inget vidare med läggningen igår, hon var konstant ledsen. Men idag har hon varit sitt vanliga snälla jag igen. Fråga miccca så får du höra!

Miccca: Tack så hemskt mycket för trevlig fikastund förut. Å tack för receptet, ska testa detta själv nån dag. Snyggt hus, men får instämma att det var lite många fondväggar, men tapeter går ju alltid att byta. Ska du med på ljuspartyt nästa fre?

Clem: Hoppas att du tyckte det va trevligt på ljuspartyt.

Laban: Nej tack, vill inte byta barn ikväll, har nog med min egen gaphals just nu. Vilken tid o dag blev det hos dig nästa vecka?

Trollungen Felicia 070925
  • Laban81

Minns jag rätt så sa vi väl tors. 10.30.
    Blir alla jättebesvikna om jag INTE bakar?? Vet inte om jag har ork över till sånt... Blir nog köpefika ist.

• Jen070912

Nej fikat väljer man ju helt själv, det e upp till var o en.

Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Laban:
    Skit i o baka du, jag e nöjd om jag får en kopp kaffe

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

mini: jodå, jag va bara rätt trött god mat var det iaf!

laban: klart det funkar med det oxå.

inatt hade Romeo 39,9º i feber, men nu på morgonen var febern borta. får hoppas det håller i sig. vi tror även att en andra hörntand är på g. så denna feberperiod har resulterat i två tänder. skönt när man vet varför han är sjuk.

• angYY

Micca: En kompis till mig har bott i ett sånt hus o jag tycker d var rätt mysig planlösning o så på d. Gött o slippa en massa trappor o så. =)
    På torsdag kan inte jag följa med på fika btw...Ska sitta hemma o invänta sotaren. Woohoo!

• angYY

Tack för en trevlig fika- o tjötstund igår btw...Hade jättekul =D

Svar på tråden Lidköping med D