• Bamse04

Varför bojkotar ni Nestle barnmat?

Funderar på att köpa deras välling men läste lite förut att många var emot de.
    Nu undrar jag varför.
    Kan inte söka på gammla inlägg då den fungerar inte för tillfället.

• Svar på tråden Varför bojkotar ni Nestle barnmat?
  • liselotte72

har varit och köpt Nestle´s välling från 6 månader idag,tycker att Ida blir så hård i magen av semper som jag annars kört med hela tiden....
    Nu när jag läst här så vet jag inte längre,men hon gillar deras mat iallafall.

• Lilja84

okej slå inte på den lille nu tack .. jag bara undrade .. får man inte det ?

• Unika

Lilja84 - Klart man får undra - fast då får man vara beredd på motfrågor...

• Filipsmamma

Tycker att båda läger ska respektera varann här.

Ni som vill bojkotta nestle gör det.

Vi andra har rätt till vår stånd punkt.

• Eja

instämmer med filipsmamma...... ta det lugnt tjejer!

• Unika

Filipsmamma - Tyvärr, men du får ingen respekt från mig vad gäller det här. Jag kan acceptera att du väljer att köpa Nestlé trots att din son även äter annan mat, men min respekt får du inte.

• Katharina

Filipsmamma: Jag måste få säga att jag har lite svårt för "sköt dig själv och skit i andra" resonemang. Om jag varit respektlös däremot, det vet jag inte om jag tycker

• Titti och mini

Visst har alla rätt till en åsikt! Men kan inte ni som nu vet hur Nestlé beteer sig SNÄLLA förklara för mig hur ni fortsättningsvis kan stötta dem???
    O säg inte att man inte vet o det är inte säkert att det påverkar o så för det gör det! Skulle vi gå ihop skulle vi få slut på detta!

• lucasmama

hemskt för oss som älskar nestles barnmat...
    älskar findus fiskgratäng....
    bara använder Loreals smink och krämer....
    brygger mitt favorit Zoegas flera ggr om dag....
    tackar glatt ja till after eight om jag blir bjuden....
    jag har förstått att de flesta här kommer bli rasande men jag måste bara få säga det...:::)

Svar på tråden Varför bojkotar ni Nestle barnmat?