Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

Smultron och glass skrev 2007-11-16 10:49:03 följande:
    MM: Åh vad roligt att höra!
    känns som ett berg med sten på mina axlar flög sin kos...
  • MildaMaränger
    Rori skrev 2007-11-16 10:51:45 följande:
    GRATTIS Du, får jag komma in och kika i ditt galleri också?
    jag har typ inget... samlar alla mina bilder i bloggen...
    Karamellfabriken skrev 2007-11-16 10:51:39 följande:
    MMVad skönt! Passa på att njuta nu (mitt i allt illamående)
    hihi... jag njuter av varje dag... på något sätt .. man vet ju att allt är bra!
    Camilla R skrev 2007-11-16 10:50:54 följande:
    Förstår att du är glad och lycklig, det första "mötet" med lille bebisen är ju något alldeles speciellt. När var beräknad BF?
    den 25 juni...! en liten sommarunge
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2007-11-16 11:01:57 följande:
    Åh va skönt. Hoppas att du kan koppla av och njuta nu
    Ja... det kan jag absolut... jag har nog inte kunnat slappna av såhär sen ... ja jag har ingen aning om när
    LCroft skrev 2007-11-16 11:07:45 följande:
    Grattis MM! Så glad jag blir för er skull Var det Surfturf som fick jobbet? Grattis till dig med Tappade bort resten, blev så glad för MM:s skull
    Hiiiihiiiii... så söta ni är mina små gummor!!!
  • MildaMaränger
    versan skrev 2007-11-16 12:32:04 följande:
    jupp! vi är många som hållit tummarna. fick du med någon bild på hjärtat i magen.jag fick det när jag var på första Ul.vecka 7+ nåt...bild finns i galleriet.
    nej det fick jag inte... fan också... man jag kan lova att bilden kommer att sitta på hornhinnan lääääänge
  • MildaMaränger

Ni får ursäkta mig lite ett tag tror jag.. jag försöker läsa och kommentera så mycket jag kan i bloggar och här i tråden men kraften räckr inte så långt... Ni ska i alla fall veta att ni gör underbara saker! PUSS på er!!

Någon som vet hur det går för emmasa?

• MildaMaränger
    malins79 skrev 2007-11-18 18:46:14 följande:
    Kan man köpa leksaker på nätet?Emmasa bor väl i närheten av Juliah så hon kanske också varit utan telefon/internet?
    nej jag läste i hennes blogg att hon är på sjukhuset... hon ahr börjat öppna sig och hon är ju bara i vecka 27!
Svar på tråden Vita hem del 6