Inlägg från: MildaMaränger
|
-
-
hihi... jag älskar vita amaryllisar! jag gillar de svagt rosa också...alfas skrev 2007-11-13 10:58:02 följande:Milda Maränger: Ljuuvlig blomma, vit amaryllis står på inköpslistan Har kikat in i hennes blogg ett antal ggr nu, sugen på att trycka på tyg jag med, eller vara lat o köpa från henne kanske
-
nummer 2Rosesarered skrev 2007-11-13 11:03:47 följande:Inredningstips tack:Är ute efter sänglampor, har lagt upp 2 olika i mitt galleri. Vilken tycker ni är finast?
-
Klorin? Eller Vanish?alfas skrev 2007-11-13 11:06:32 följande:Usch ser att solen försvann nu, lika bra att knalla till skogen nu annars kommer jag aldrig iväg!Tar tacksamt emot tips på hur man kan fixa gulvita linnegardiner VITA
-
Ååå så skoj! Grattis i förskott!!! Skynda dig hem nu med bilder så tanterna i vitra tråden får se!gemelli skrev 2007-11-13 11:13:15 följande:Hej Flickor,Tänkte bara informera er alla om att jag kommer bli igångsatt IDAG Var inne på kontroll idag och vi/dom bestämmde att dom sätter igång mig redan idag. Så nu är vi bara hemma och packar lite och äter upp oss inför förlossningen... Förhoppningsvis så skriver jag här för sista gången med Vide i magen.Kram kram alla,från gemellips. skriv inte förmycket nu så jag har en changs att läsa ikapp
-
jag lägger inte ut några bilder på fl... kolla i min blogg iställetRosesarered skrev 2007-11-13 11:51:27 följande:Oj vad det är många av er som har "hemliga" sidor. Nu kan man ju inte kika in och få inspiration längre
-
jag kan se dem!mimmamum skrev 2007-11-13 17:05:06 följande:Ok vad bra! Ser ni förresten snöflingarna i min blogg? Eler är de för svaga?
-
härma på dumimmamum skrev 2007-11-13 17:23:37 följande:Vad bra! Hoppas det är ok att jag härmade dig med snöfingor MM, det var så fint och vintrigt!Nu drar jag på tjejmiddag! KRAM!
-
ja det får man...jäkla 08:or *hihi*juliah skrev 2007-11-13 18:22:41 följande:Får man vara irriterad på stockholmare? Varje år samma visa...nu har maken suttit i en stillastående milslång kö i tre timmar pga lite snö *surar*Lycka till malins, jag har till och med missat vad du målar...lcroft, japp, en pappelina är det, mm har en i sitt kök också!
I skåne behöver man inte oroa sig för snö... men när det väl kommer snö då ställs alla tåg in och det är som 3 världskriget brutit ut.. man får knappt gå ut haha -
HJÄLP
Är sent ute pågrund av att jag mått så dåligt.. men jag ska iaf skicka swapen idag.. men mina saker får inte plats i en sån xl påse.... MImma hur gjorde du? Du har väl också rätt stora saker att skicka?