Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Det byggs lantligt kök i roomservice just nu...

• MildaMaränger
    Karamellfabriken skrev 2007-11-15 09:01:40 följande:
    Godmorgon vänner!Någon som vet var Julia håller hus?
    Jag vet! Hennes teleledning har gått av så hon kommer inte ut på nätet. Det är snöns fel.. jag har bara haft lite kort sms kontakt med henne så det är så mycket jag vet
    mimmamum skrev 2007-11-15 10:13:34 följande:
    Vad bra Knyttis! Jag gjorde min i PS och där kan man välja storlek!Välkomna till min blogg för att fira!
    Å så gott med skorpor!
  • MildaMaränger
    Lynn84 skrev 2007-11-14 23:45:14 följande:
    God kväll...eller snarare God natt!...Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Min arbetstid är slut 00.00....det roliga med att vara industriarbetare + en sjuhelvetes smärta i ryggen *pip och gnäll* Grattis Gemelli till en underbar liten Vide! MMJag kan tyvärr inte svara på din fråga du ställde i min GB. Jag kan inte komma in på din sida...Gör det här. Jag är i vecka hrmm..14..eller 15 kanske...*förvirrad*Illamåendet kommer och går. Tycker det håller i sig länge denna gången. Hur långt gången är du och hur mår du?BeaJag har också köpt "bamsen" *fniss* Mest till mig själv tror jag. För julen, men jag kommer inte ha hjärta att lägga honom i en kartong bland andra julsaker så det blir till att ha honom framme året om när julstöket är över. Vad kul med den lilla presenten man fick av henne, Sofia, och det lilla söta meddelandet på baksidan av kortet. Ha en skööön natt!kram!
    Jga ät i vecka 9 idag... så det går segt som sjutton.. har precis blivit sjukskriven till den 31 dec på grund av illamående..
Svar på tråden Vita hem del 6