Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-11-18 18:43:21 följande:
    Nej tyvärr. Saknar ett paket!
    men så trist... har det vart kul att se alla paket?
  • MildaMaränger
    malins79 skrev 2007-11-18 18:51:11 följande:
    Ojoj, det var ju inget bra. Hoppas lilltjejen(för det var väl en tjej) stannar i magen iallafall till v32.
    usch det låter läskigt... vet att hennes pojke kom tidigt.. men jag vet inte hur tidigt det var
  • MildaMaränger
    JohannaJ skrev 2007-11-18 20:17:35 följande:
    passar på att be om hjälp. Behöver ny lampa till sovrummet. Tips någon?Och maken vägrade flytta på benen
    Är det taklampa du letar efter?
    Pärla1 skrev 2007-11-18 20:22:24 följande:
    Hej på er allihopa....har ju missat en massa nu och tänker inte ens ge mig på att läsa bakåt...ni hade ju tom bytt tråd.  För att göra en lång historia kort....Har varit två intensiva veckor för mig, känslomässigt, som ni vet tog ju en vän till mig sitt liv och nu på Fredag är begravningen. Sen har min bror hamnat på ett LVU- hem, mycket tragiskt. Pga min mamma som är alkoholist, så nu har jag börjat gå på Al-anon möten i vår stad, för att bearbeta min uppväxt osv...Men har brytit med min mamma helt nu. Vill ej utsätta min familj för hennes terror längre. Varit mycket samtal med socialtjänst och polis m.m, pga av min bror. Fick en ångest attack förra veckan och det var något av det obehagligaste jag varit med om. Men nu börjar jag känna att livet kommer tbx, har gjort knäck och kola idag...Hoppas att ni har haft det bra iaf!!hihi....nu vet ni ju lite om mig... 
    Usch gumman... skönt att höra att du vet vad vill göra... *kramar om*
  • MildaMaränger
    Lisa1981 skrev 2007-11-18 21:19:53 följande:
    Ja, den är ju lite mycke!!!Den andra jag har kollat på är vit och pärlemoskimrande randig. Den finns i 5 cm ränder och i 10 cm ränder. Tyvärr har inte flügger nån vidare hemsida så jag kan visa denJag tycker det är svårt med tapeter. Några tips??
    ralp lauren har fina... dyra men du kanske kan hitta idéer
  • MildaMaränger
    Lisa1981 skrev 2007-11-18 21:24:02 följande:
    mm, ralph lauren har jag i sonens rum och jag gilar dom tapeterna. Jag har iof inte kollat hos dom nu till vardagsrummet, kanske ska ta mig en titt. Problemet är bara att de inte säljs här i borås utan man får åka till göteborg för att titta.
    http://www.rlhome.polo.com/rlhome/products/wall_covering/items.asp?haid=53&f=lp&start=0

jag gillar bond stripe
  • MildaMaränger

Nu ska trötta jag gå och äta lite kalla vindruvor (kan ju inte äta vad som helst )
    Sen blir det hoppa ner i sängen och sova.

Natti natti gummor...

• MildaMaränger
    Lisa1981 skrev 2007-11-18 21:35:50 följande:
    mm, vilken menáde du??? Jag hittar bará en blå som heter så...
    den finns i svart vit också... tror det finns fler färger
  • MildaMaränger
    Snowgirl skrev 2007-11-19 09:56:05 följande:
    Tack mimmamum, VSM, knyttis, LCroft, Lisa1981 och Busan !!LCroftJo, det stämmer det är jag det. Har nyligen (för 2 veckor sedan) blivit utskriven från min senaste inläggning på sjukhus...denna gång varade det i 12 veckor . Det var riktigt tungt att vara ifrån barnen så länge, men nu är jag hemma igen , och det är så skönt!Det som hände mig var att jag helt plötsligt i mars fick en massa epelepsikramper. Har nu inte haft några kramper på över en månad, de kan fortfarande inte säga vad exakt det beror på, ska iväg så småningom till Lund för EEG-övervakning i 6 dygn. En sak jag inte har nämnt här inne innan är att jag även numera har anorexi, vilket KAN vara en orsak till ep-kramperna, de vet inte ännu.Min man beslutade sig för att lämna mig när jag mådde som sämst nu i Augusti, han pallade inte sa han. Det har varit den värsta perioden i mitt liv, jag har mått så psykiskt dåligt man kan göra, har varit längst ner på botten....men nu börjar jag klättra upp igen, och mår faktiskt helt ok, t.o.m riktigt bra för det mesta .
    men så kan man ju inte göra.. lämna någon när man behövs som mest! Vilket rötägg! *skickar en massa stärkande kramar*
Svar på tråden Vita hem del 6