Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

HJÄLP!

kom precis på att jag ska på anställningsintervju i morgon... ett jobb som dekoratör med ansvar för 4 butiker i skåne.. .

• MildaMaränger
    versan skrev 2007-11-07 20:35:33 följande:
    Men Grattis! Ska jag hålla tummarna att du får det? För du vill väl ha det!!!
    hmmm jag är ju gravid hihi
  • MildaMaränger
    versan skrev 2007-11-07 20:42:27 följande:
    Hahaha... Just ja! Men säg inget om det på intervjun. För det visste du ju inte just då.
    haha just precis

Lcroft... usch... trodde bara sånt hände i usa
  • MildaMaränger
    woow skrev 2007-11-07 20:44:12 följande:
    Hej!Jag undrar vad ni har för väggklockor hemma hos er? Jag är på jakt efter en passande klocka til mitt vita kök. Har ni några tips?
    ingen....hittar ingen fin
  • MildaMaränger
    Hjorthan skrev 2007-11-07 20:47:28 följande:
    Det går så bra så! Han växer och frodas. Det märks att han är enda barnet i kullen, är så tjock och trind om magen!
    vad har han fått för namn?
  • MildaMaränger
    Kajsa M skrev 2007-11-07 21:35:31 följande:
    Blir det anmälningar om man pratar om anmälningarna eftersom du inte svarar MM? eller kan du inte svara på det heller? Rent hypotetiskt alltså!
    ingen aning...
  • MildaMaränger
    Mori skrev 2007-11-07 21:46:24 följande:
    MM: Är du putt på mig?
    nej varför skulle jag vara det??
    Adamama skrev 2007-11-07 22:01:10 följande:
    Här är lite av vad jag pysslat med nu när jag inte varit ute på FL på så länge. Gossen har fått ett litet kök-koja-hus-affär i kattvinden i sitt lekrum. Det är väldigt populärt, speciellt hissgardinen som visar när affären är öppen eller stängd och det gröna skynket som fungerar som dörr. Och lampan inne i köket, som är ny sedan en vecka då pappa drog in ström i köket efter påtryckningar från mamma. Det ni inte ser på bilden är ett litet bord med två stolar där man kan äta det som lagas i köket.Men det är inte klart än. Ska såga ut för en diskho i bänken, hyllor ska upp plus att taket och listerna ska målas vita. Men risken är att ni aldrig får se det om jag väntar tills dess. MM, Kajsa och Juliah - jag kommer inte in hos er. Kan jag inte få det?
    Å så fint du har gjort... jag har lika i min trapp
    Kajsa M skrev 2007-11-07 22:02:51 följande:
    AdamamaSå fint du har gjort! DÄr trivs han va?!Du är nu välkommen!
    kajsa.. så fin ljusstaken blev
  • MildaMaränger
    Mori skrev 2007-11-07 22:09:59 följande:
    Man vet alrdig Du missade min inlägg så jag tänkte det var bästa att fråga Adamama: Jisses, här har det hänt grejer ser jag! Så mysigt det blev! KajsaM Tänk va vit färg kan gör aunderverk, om man har lite tålamod
    oh no... vart då? upprepa?? pleeease
  • MildaMaränger
    Mori skrev 2007-11-07 22:25:46 följande:
    Luuugnt dude! Så blir det när folk plitar hundramiljoner sidor på en dag Frågade om jag fick kika in i ditt galler, och så undrade jag hur man gör för att skriva kommentarer i din blogg.... Har aldrig varit teknisk...
    i min blogg på fl eller mildamaranger??? tror det finns kommentar atttrycka på under inlägget man vill kommentera.. där det står tex 13 kommentarer.. där klickar man.. och så skriver man..

har lagt till dig på min kompislista så nu kommer du in
    13 år emellan... du med
Svar på tråden Vita hem del 6