Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

malins79 skrev 2007-11-15 13:42:19 följande:
    Det går säkert bra! Är det vanligt VUL eller Nupp?Man ser inte så mycket om du är i v9 man brukar bara se ett litet hjärta slå som en liten prick!
    Juleja skrev 2007-11-15 13:48:47 följande:
    Det kommer säkert gå fint! Jag var på vanligt UL i v 10 o igen förra veckan. Ska tillbaka nästa fredag, det var lite svårmätt nämligen. Det är både läskigt, nervöst och spännande på samma gång, eller hur?! =)
    Det är mest att jag vill se om hjärtat tickar..
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2007-11-15 15:08:30 följande:
    MM, det går säkert bra! Jag ska tänka på dig!
    malins79 skrev 2007-11-15 15:11:50 följande:
    MM, klart hjärtat tickar!
    jag hoppas verkligen det...
  • MildaMaränger
    Kajsa M skrev 2007-11-15 16:40:29 följande:
    *Något förvirrad*Har nu hela vardagsrumsgolvet fullt av swap-paket och har fördelat i olika högar. Nu är huvudvärken total kan jag meddela. En del har skrivit nicknamn och en del har skrivit tilltalsnamn och en del inget alls. Men det reder ut sig! Ska bara ta ett par alvedon! Birks och kalles mamma: Visst var det du som skickade med ett brunt vadderat kuvert i din kartong för returen?Dessa paket har jag fått och är helt gröna inför returen!:mimmamumBeatrizeSmajlaSylt Lasseliten MariaVMilda MarängerjuliahKorallHimmelbitKnyttisBirks och Kalles mammaMoriHar ej kommit ännu:JeaJea (har ej hört ngt)Värsta Supermamman (kommer imorgon)
    hihi... jag glömde skicka med en lapp.. men tändstickaskarna är mina.. eller var mina hehe
  • MildaMaränger
    Kajsa M skrev 2007-11-15 16:40:29 följande:
    *Något förvirrad*Har nu hela vardagsrumsgolvet fullt av swap-paket och har fördelat i olika högar. Nu är huvudvärken total kan jag meddela. En del har skrivit nicknamn och en del har skrivit tilltalsnamn och en del inget alls. Men det reder ut sig! Ska bara ta ett par alvedon! Birks och kalles mamma: Visst var det du som skickade med ett brunt vadderat kuvert i din kartong för returen?Dessa paket har jag fått och är helt gröna inför returen!:mimmamumBeatrizeSmajlaSylt Lasseliten MariaVMilda MarängerjuliahKorallHimmelbitKnyttisBirks och Kalles mammaMoriHar ej kommit ännu:JeaJea (har ej hört ngt)Värsta Supermamman (kommer imorgon)
    vänta här nu.... det är 15 på listan + du kajsa???
    jag trodde det var totalt 15!
  • MildaMaränger
    lillafruluva skrev 2007-11-15 17:43:40 följande:
    Var har Juliah tagit vägen?? Väntar fortfarande på en bild på hennes tovade skål!
    hennes tele och bredbandssladd är av...
  • MildaMaränger

Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!

Svar på tråden Vita hem del 6