Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-11-10 11:30:59 följande:
    Har ni börjat adventspynta än? Jag vill börja med julen redan nu, men de riktiga julsakerna känns det för tidigt för... vad tycker ni?
    jag har två amaryllisar som är på väg att slå ut... tanken var att de skulle hålla sig till jul men jag har nog alldeles för varmt inne
  • MildaMaränger
    mimmi006 skrev 2007-11-10 11:38:47 följande:
    Å vad fint! Blommor är ju lugnt, jag gillar vit klematis och julrosor också... det måste införskafffas! Hur gick det på intervjun, MM? Höll du in magen?
    jag satt mest och tänkte på cheeseburgare...
  • MildaMaränger
    mimmi006 skrev 2007-11-10 11:50:04 följande:
    MM- var hittade du den underbara tavlan?
    i en urgullig liten butik här i stan som säljer barngrejjer,.... bara underbara grejjer...  en massa fina leksaker och helt sjukt fina barnkläder...
  • MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2007-11-10 13:15:08 följande:
    Fotograf K: Ni ser ut att ha riktigt mysigt hemma!MM: Är det McD du sökt jobb på? Om du tänker på ostburgare menar jag
    haha nääää mcd har väl inga dekoratörer?

Peak...

gömstället heeter den

de har maileg, burberry, imps and elfs, diesel, ralph lauren och en massa mer
  • MildaMaränger

Gemelli... men jag som kollat efter webbisar på sös hemsidan.. inte undra på att jag inte hittat någon Vide! hihi... läste din berättelse nyss och så skönt att det känns bra nu och att du har krafter! Kom ihåg pizzan!

• MildaMaränger
    mimmamum skrev 2007-11-10 17:40:54 följande:
    Gemelli, hoppas hoppas det sätter igång på riktigt snart! Tänker på dig!Kan ni hjälpa mig, vill ha ett spjälskydd till kilisängen, kan ni tipsa om sidor där man kan beställa på internet?
    coop har billiga enfärgade vita och ljusblå
Svar på tråden Vita hem del 6