• Feffie

Vita hem del 6

Hej

En fråga till er inredningskunniga, en vit (trä) stege från Åhlens, för 250 kr, det råkar inte vara så att någon av er har en bild på den?

• Feffie

Juliah nu blir jag också nyfiken på tvättstugan. Men jag brukar inte skriva här så ofta så då kanske jag inte får kika in?

Vore jättegulligt av dig om jag får:)

• Feffie

Jezzzica, finns "din" stege också på Åhléns? Har de två olika då?

Vad fin sängen blev, vackert.

• Feffie

Har frågat förr men frågar igen. Ang vitmålad trapp. Någon som målat sin trapp vit. Jag var inne och hörde med färgaffären som sa att visst finns det färg som ska hålla bra osv, men han sa att det kan dock bli halt.

Med två små barn blir man fundersam då.

Så nu undrar jag om ngn upplever sin vitmålade trapp hal?

/Jen

• Feffie

Malins och Knyttis, ang sand i färg, så har jag med hört det, men färgkillen sa at det gäller utomhusfärg att ha ex i en utekällartrapp.

För kornen gör det svårt att rengöra, och (ute)trappen kan behövas spolas rent och bortstas med kvast för aatt få fin...

Pedantisk som manär så vill man ju nha en ren och fin trapp:) Menjag ska nog höra med en annan färghandel också.

Tack för era svar

• Feffie

Karamellfabriken, har ni vita trappsteg? Det är inga problem vid dammsugning?
    Har du ngn bild?

Vi har gräslig nålfiltsmatta på våra steg så den måste bort sen fujnderar sambon (snickare) på att lägga på "ett nytt" trappsteg/ en skiva efter div slipning av limrester.

Lcroft, jag såg den trappen för ett tag sedan, så snygg!!!

• Feffie

karamellfabriken, Åh vilken läcker trapp.. det jag hörde om dammsugning var det att dammsugaren lätt "repar" en vit trapp ävenom man har ett bra munstycke...

tack för hoppet du ger mig:)

• Feffie

Enji, vad menar du med grå "trappsteg"? Halvcirklar? Eller menar du gråmålat?

• Feffie

Hej

Nu behöver jag lite tips igen. Har en klädkammare att fixa till. Ett viktigt utrymme (förvaring)men inte så kul att lägga energin på enligt mig.

Någon med bra tips och råd på hur man gör sin klädkammare praktisk & snygg.

En sak jag måste köpe är en klädstång (till galgar), oftast så sitter ju en sådan i klädkammare, men inte i vår förstås. Var köper man en sådan? Man kanske kan ha en vanlig rundstav men då måste man ju ha ngra fästen till den??

Era erfarenheter emottages gärna

• Feffie

CultDesign prylar, kan man beställa det över nätet?

Svar på tråden Vita hem del 6