• Feffie

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2007-12-28 19:24:27 följande:
    Feffie var det dessa? Har ett svagt minne av det ... www.snirkla.se/product.asp&sub=0&...
    Ja det var den sidan. Tack. Men ändå var det inte den jag letade efter tydligen, för på den jag letar efter fann jag jättevackra stolsdynor med volang, men jag får leta vidare:)

tack tack
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-28 20:33:57 följande:
    Hoppsan slut i lager
    Typiskt, det var just dem jag menade. Varför beställde jag inte dynan häromdagen, då den fanns kvar. Men den kommer säkert åter i lager!
  • Feffie
    mimmi006 skrev 2007-12-28 20:45:25 följande:
    Det finns volangdynor på unnerstad, handplockat och Epok
    Unnerstad? Bra, då vet jag vad jag gör imorgon Skrattande

tack
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-28 20:47:52 följande:
    feffiede finns kvar där föromgående leverans.
    På hanssons? Kommer ej in på sidan!
  • Feffie
    mimmi006 skrev 2007-12-28 20:49:47 följande:
    Har inte kollat på dem grundligt, men jag tror att det var dåligt med just vita... men de kan ha fyllt på! Har de öppet redan?
    Redan? Menar du att de skall ha stängt?
  • Feffie

En fråga som inte har med inredning att göra, om det är ok. Vet ni någonstans på nätet man kan beställa/ göra egna tackkort? (dop tackkort)

• Feffie

Nu visar jag min "krona". Bea (om du ser detta) det var den här jag menade:O). Men visst är den samma som din??
    Måste dock fixa lite då innerkrukan syns...

/Jen
  • Feffie
    alabaster skrev 2007-12-28 22:14:24 följande:
    Så fin kronan är! Vad är det för typ av kort du är ute efter? Är det såna med foton i eller något annat?
    Tack.
    Jo angående korten, så har jag tänk använda ett kort på min dotter samt en liten hälsning. Alltså önskar jag hitta ett ställe på nätet där man kan fixa allt så att säga.
  • Feffie
    alabaster skrev 2007-12-28 22:22:40 följande:
    Ungefär som ett julkort? Fast med egen text?
    Ja det kan man säga. Skulle vilja ha lite annorlunda, men vet inte hur/ vad?
  • Feffie

Kan man göra något åt detta lilla skrivbord? det var så billigt och jag kunde inte motstå det. Men nu i efterhand vet i 17 om man kan fixa till det. Självklart skall det bli vitt.

Obs jag menar skrivbordet och inte chiffonjén.

http://www.blocket.se/vi/14637063.htm?ca=14_s

Svar på tråden Vita hem del 6