• Feffie

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-12-28 08:46:46 följande:
    va är det sant - är jag först?? Feffie - herregud så söt!!! En liten killmagnet (eller kanske ska bli...)Jag som tänkte sova ett tag till, blev väckt kl 7.50 av telefonen, trodde det var sambon (är i huset och jobbar) trodde inte jag skulle hinna upp, men det ringde ju hur många signaler som helst...gäsp. Hann inte svara iaf, och kunde inte somna om!(nåt företag som skulle koppla in telefonledningarna till huset)
    Tack, hon är bara fyra år så förhoppningsvis dröjer det ett tag innan killar kommer in i bilden:) hihi
  • Feffie
    malins79 skrev 2007-12-28 11:02:16 följande:
    feffie, kommer det bilder på skåpet nu?!
    Just det, ska ge Zoe gröt sen kommer det:)
  • Feffie

Här kommer en mörk bild på skåpet. Blev inte något "fotografera väder" idag. Vi ska ha detta i lilla dotterns blivande rum, passar bra då det inte är stort & klumpigt.

Bortse från hålen i väggenSkrattande.

//Jen
  • Feffie

Kajsa. Åh vilken underbar stolsdyna. Du är verkligen jätteduktig!
     (som alltid)

• Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-28 16:57:21 följande:
    Tack snälla!hihi, det blir nog billigare att beställa Nyblom o kolléns! Till och med min man sa idag att det hade varit bättre att köpa färdiga än att slita så som jag får göra för ett par futtiga hundralappar. Mitt tyg kostade 250 kr och 4 färdiga dynor kostar 520 kr. Knappt vät jobbet! Fast det är klart, lite kul är det ju sen att ha gjort dom själv...
    Kajsa, var har du sett dynorna från Nyblom o Kolléns? Jag höll på att beställa en dyna häromdagen men minns inte varifrån??
  • Feffie
    Daggdroppen skrev 2007-12-28 16:55:12 följande:
    Snyggt! Har du målat om det??? Eller är det nytt???
    Tack. Det är ett gammal ommålat skåp som jag köpt på blocket.
  • Feffie

Här kommer en bild på vårat sovrum. Kajsa, visst är de stora kuddarna fina, även om de inte syns så väl?Skrattande
  • Feffie
    juliah skrev 2007-12-28 17:22:09 följande:
    feffie, ja jag vet, har sett den på blocket hihi.Slänger in en bild på vitmålad näverkorg. Står i hallen med "lånesockor" eftersom våra golv är så kalla.
    Vilken fin korg. Snällt att bjussa på lite värme:)
  • Feffie

Mori, kommer du ihåg att du och jag diskuterade några kökshanddukar häromdagen. Minns du vilken webshop det var?

Svar på tråden Vita hem del 6