Vita hem del 6
lasseliten, ja visst är det den. Någon somm vet var man kan köpa liknande hjärtan?
Kajsa?
lasseliten, ja visst är det den. Någon somm vet var man kan köpa liknande hjärtan?
Kajsa?
Mimmi, vet inte om du sett min fråga eller om du kanske har svarat och jag missat det. Men det gällde korgen med bollarna som du skrev om imorse. Var i Lkpg finns de?
/Jen
Mimmi, systrarna Grön ska ha den just nu, jag ringde dem häromdagen. Även Blomsteraffären på Vasavägen , tror jag, skall ha den.
*vill ha*
Någon som har beställt från villaveranda? Hittade zinkhjärtat jag villha där, men har aldrig handlat där.
Mimmi, fint golv, vad är det för typ? Ang korgarna så har jag inte sett dem på vasavägen men de skall finnas där, ang Systrarna Grön så ringde jag henne och hon sa att hon hade på sitt lager (i Lkpg). Vad mena du med att hon inte har ngt ute i butik längre? Har de inga varor??? :)
Mimmi, det var jag som letade efter hjärtat. Finns det på Unnerstad? Kikade på Cosas nu och det stora är slut men jag funderar på att beställa det mindre¨. Men om unnerstad har så... Kanske ska ringa och höra.
Har du sett alla ljuvliga och juliga små zink "hängen" Unnerstad har? Walther & Co är det väl.
Mimmi, jag kikade i din blogg och kände igen det fina pyntet. Vilka fina kransar du gjort. Hjärtat påminner om ett "fusk" hjärta jag har köpt på unnerstad (SIA). Vet du vilket jag menar?
Mimmi, nej jag menar ett stort hjärta, ca tå dm högt.Lite blad och lite pärlor på.
Mimmi, när såg du de vita krukorna på Maxi?
Hej är det någon som har ett vitt klaffbord, modell mindre, och som dessutom råkar ha det på bild i sin blogg??Vore jättekul att få se!