• Feffie

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-12-30 18:17:57 följande:
    japp, det är samma!
    Vad smidigt då. Du fungerar som en liten agentSkrattande
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-30 19:14:56 följande:
    En fråga till er alla som shoppar inredning!Tillåter era män/sambos er att köpa hur mkt ni vill, eller blir det argumentationer hemma hos er också? Har de ngt dyrt intresse också ? Funderade ett tag på om jag skulle föreslå skild ekonomi men förstod efter en minuts räknande att det skulle vara förödande för mitt shopping-behov. En 80 procentig lärarlön är ju ynklig jämfört med en ingenjörs. Han har två dyra intressen golf och slalom. Men det är ju stora investeringar, men sällan. Jag köper ju mest småsaker men ofta. Har ju nga superdyra möbler. åh vad det är frustrerande. Vill ju inte bråka!
    Här är det lite tvärtom. Jag velar inför att köpa det jag vill och han pushar mig att verkligen köpa det. Som igår när jag skulle köpa tvålpumpen till diskmedelspumpen. Då tyckte M att jag skulle köpa en "vas" som man har diskborsten i, för 150 kr. Klart att jag tyckte den var jättefin men jag som inte ens vill att borsten skall synas:) Då är det lite onödiga pengar. Sen när jag stod och nöp i bread boxen, så sa han att han tyyckte jag skulle köpa den.

Självklart ska jag inte klaga men ibland blir det jobbigt när jag vill hålla i pengarna.
    Speciellt som jag funderar på att plugga visare efter min mammaledighet, så bör vi vänja oss vid att min inkomst inte blir sky hög. Tyvärr får man ju inte så mycket när man pluggar.
  • Feffie

Nu har sambon hämtat hem det fula/läckra skrivbordet jag visade igår. Funderar på att ha det i dotterns rum, vitmålat.

Får se om vi börjar med det ikväll:)

• Feffie
    malins79 skrev 2007-12-30 19:48:16 följande:
    Feffie, detta är min dotters skrivbord. Köpt i Secondhandbutik för 150kr, sen har det slippats och målats.
    Gud vilket litet och mysigt skrivbord.
    Hur gammal är hon, din dotter?
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-30 19:46:35 följande:
    feffie Men så skönt!!! Här får man nästan smyga in nya prylar och dra en vals om att "den gamla kudden, som legat i garderoben i flera månader"
    Haha, jag ser mig dig komma hem med lite prylar under tröjan:)
  • Feffie

Lasseliten, Jättefina bilder, ni har verkligen fint.

• Feffie

Ang detta med utseende. Jag har ju inte skrivit här alls länge, dock har jag läst lite mer än vad jag skrivit:) Hursom så har jag bilder i huvudet på alla er som skriver här, visst är det lustigt.

Kajsa du är liten och mörk eller hur?

• Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-30 23:07:12 följande:
    Hihi Är det vad du tror?Mörk stämmer, alltså i hårfärgen, annars är jag rättså blekMen jag är hyfsat lång tycker jag.Du måste vara blond! Långt hår, smal, möjligen brunögd
    Är du lång? Det trodde jag inte. Har du ingen bild? Eller är du blyg?

Jag är mörk och blå ögd, så noll rätt kajsa:)
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-30 23:18:37 följande:
    Nu har jag också lagt in ett par bilder, för den som missat mig.
    Men vad söt du är Kajsa!! Du påminner så om en tjej jag känner.
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-30 23:28:22 följande:
    0 till mig!Tänkte nog på din söta dotter!
    Nu finns jag i galleriet, Mel och jag är raka motsatser:)
Svar på tråden Vita hem del 6