• Feffie

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-12-29 18:33:15 följande:
    Någon som vill ha en skolbänk...www.blocket.se/vi/14302984.htm
    En sådan står på vår altan och jag är i valet och kvalet om den ska "rustas upp" eller ej.

De är fina men jag funderar på ett vanligt vitt flickskrivbord åt flickan.
  • Feffie
    numberone skrev 2007-12-29 18:36:27 följande:
    Du menar det i mitten?? Tycker det är super läckert!!
    Ja det i mitten. Ja visst är det rätt så läckert.

Min sambo blir tokig på mig för jag har för mycket skrivbord just nu:) haha
  • Feffie

Kajsa, vill bara säga att dina dynor och hela ditt kök är så perfekta/ perfekt.
    Det skall du vara stolt över.

• Feffie

Mimmi, kul med radion:) Så fin!!

Ja visst kan man shoppa loss närsom. Dock har jag  ett litet problem, jag vann 500 kr presentkort på inreda.com, och vet du vad? Jag hittar inget att köpa.. Hihi, Men jag får väl spara det:)

• Feffie
    numberone skrev 2007-12-29 19:44:40 följande:
    Dags att skriva uppsats igen... kommer in och kikar bloggar senare!! Inom en timme SKA (läs. vill) jag vara klar.... KRAM
    Vad pluggar du? Lycka till
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-29 22:00:44 följande:
    Tusan vad det är svårt att skriva på en laptop med långa naglar!!! *morr*
    Ja, visst är det skillnad med en laptop. Sitter du mer vid datorn nu? Sedan jag köpte min så blir det tyvärr för mycket surfande. Jag pluggar ju samtidgt som jag är mammaledig också och sitter även då vid datorn, eller med datorn i knät rättare sagt:)
  • Feffie

Typiskt. Jag fick diskmedles pumpflaskan från cult design i julklapp, och idag skulle jag köpa till tvål pumpen, och när jag kommer hem med den (och en mysig tvål att ha i ) så upptäcker jag att den är trasig vid gängorna där man skruvar på pumpen. Så surt. Inte värre än att ta mig tillbaka, men ändå.

Till saken hör att jag fick även vita fina koppar i julklapp (från samma affär, Nordik) och även en av de var trasig så jag fick köpa nya idag. (Samma som du Kajsa)

Gud vad jag låter gnällig  Skrattande

Jen

• Feffie
    numberone skrev 2007-12-29 22:09:54 följande:
    Sånt är så irriterande.... hade du möjlighet att byta eller var det slut med?!
    Ja den skall bytas!!! Imorgon, innan de tar slut.

Jo, jag vet inte om du såg det, eller om jag missat ditt svar, men jag frågade dig förut vad du pluggade? Blev lite nyfiken.
  • Feffie
    Kajsa M skrev 2007-12-29 22:16:20 följande:
    www.elsashem.se/showProducts.asp?kat=20www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=66www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=141www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=108www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=126www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=464www.elsashem.se/showPicture.aspär var listan från Elsas! Hejda mig ngn!!!!!
    Zinkhjärtat från Walther & Co, har jag kikat på här på unnerstad gård, ska dit imorgon, det kanske är jätterea på det:) Hojta till om du vill att jag köper det.
Svar på tråden Vita hem del 6