Vita hem del 6
Kajsa, jag lägger mig i diskussionen, jag tycker nog att ett kryss är finast. Skiljer det mycket i pris? Jättefint set iallafall. Vilken fin julklapp du får!
Kajsa, jag lägger mig i diskussionen, jag tycker nog att ett kryss är finast. Skiljer det mycket i pris? Jättefint set iallafall. Vilken fin julklapp du får!
Det fanns ju två bilagor. Iallafall kom min sambo hem med två:)
Jättefint , Juliah:)
Titta här: www.blocket.se/vi/14475555.htm
Kan man inte plocka undan lite inför fotograferingen, eller är det jag som är pedantisk? BIlligr var det iallafall.
Ni är ju experter inom området, så jag frågar er. Vad har ni för erfarenheter av att måla ett gammal ekskåp. Har målat om en del "mjukare" möbler ex furu.
Detta skåp är alltså av det mörkare grövre slaget, om ni förstår?
Hoppas ni kan hjälpa mig..
Ni har ju koll på det mesta:) Vet ni om man kan köpa överdrag(vitt) till en Emma stol?
En fråga igen.. Vita "stolsdynor" med volang och breda knytband, någon som vet var man finner dem?
Tack på förhand!
Fru Puffen, jag har letat på nätet men hittar inga. Men någonstans finns de säkert:O)
Hej på er. Någon som vet om man kan beställa små vatten- sprut flaskor via nätet? Ni vet sådana man kan duscha blommor med tex. De ska vara snygga och modell lite mindre.
Någon som vet? De som finns ute på butik är ofta lite vanliga..:)
Kajsa, hej, hoppas allt är bra. Jag har också kikat på det hjärtat. Urfint!! har du beställt mycket?
God Jul!!!
MORI, här finns ju en variant?
www.snirkla.se/product.asp&sub=0&page=3