• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • JeaJea

jaha... bara 185 sidor. har just kommit ikapp nr 5.
    detta skrev jag i fel tråd...

gemelli skrev 2007-11-05 18:56:20 följande:
    SyltHär är dom www.bostalletskonating-butik.se/Shop/Image/Ar...
    Det ser inte ut som samma. Hade verkligen de andra en knopp?

Hej alla, läser ikapp nu igen det är som tetris bara det att tetris är lättare.

Jag har massor att blogga och skriva om men hinner inte så jag håller på att spricka.

Mina swapkransar är så gott som klara men nu har jag fått en ny idé. Som inte säkert går att göra (shit vad upphausat detta blir nu...)
    vi får se...
    Kram och så skulle jag vilja svara en massa men minns inte riktigt men en sak kommer jag ihåg STORT GRATTIS Anton!
  • caffe latte

Åh nej Juliah, jag kan inte se bilderna... får jag också titta? *tittar bedjanden och flaxar med ögonfransarna* Jag kan bjuda på en latte...

• lasseliten

Juliah - er tvättstuga är en dröm! Verkligen jättefin...måste vara tokhärligt att slippa den gamla tvättstugan Hälsa maken att skåpet och dörren är jättefina...impad!

• malins79

Juliah, vad fint. Skönt med en tvättstuga där barnen kan följa med till när du ska tvätta, det var inte så lätt i friggeboden antar jag.

• Septemberpyret
    juliah skrev 2007-11-11 19:51:32 följande:
    Nu finns det lite stökbilder från tvättstugan här för er som vill se: www.familjeliv.se/krypin/juliah/galleri.phpMycket kvar att göra, lite fogning, målning, snickrande, shoppande...ja. Men nu kan jag tvätta!
    Åh vad fint, där skulle jag mer än gärna tvätta! Har ni fixat själva?
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-11 19:50:09 följande:
    Det där elemetskyddet måste jag se. Bild?
     Här kommer en liten glimt av elementskyddet... Visst är det fint!!
Svar på tråden Vita hem del 6