Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-08 22:44:20 följande:
    Natti för min del också, har så rackarns svårt att somna utan maken vid min sida hihi...Han är på julbord med jobbet *avis* och alla har sina fruar med...men jag har inte hjärta att lämna Elle.Imorgon ska jag ta barnen på julmarknad. Noell är ju så förtjust i hästar så jag hoppas på en liten ponnytur, själv ska jag köpa årstrutar, krans och kanske ett par sockor.
    Å vad mysigt! Jag ska bara läsa aftonbladet imorgon *hahaha*
  • mimmi006
    Camilla R skrev 2007-12-08 22:48:55 följande:
    Det skall väl alla???
    Jaaa!! Vad de kommer sälja lösnummer imorgon!

Jag har varit på julmarknad idag, det blev raggsockar och en kärve till jul! Det är så milt hät att penséerna blommar, tycker det känns slöseri att mata fåglarna då...
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-08 22:50:54 följande:
    Ok, NU är jag kraftigt nervös. Kan hända att ni inte får se röken av mig härinne på ett tag
    Du behöver inte vara nervös, det kommer bli så bra, så bra... och vad är upplagan? Upplagan går väl bara ut i 500 000 eller vad det brukar stå på framsidan? Kyss
  • mimmi006

Åååå vad ni skriver! Min internetuppkoppling fungerar inte hemma, så jag kikar in från jobbet... . Ska se om jag kommer ihåg nåt av det ni har skrivit....

Juliah- reportaget var för kort och du tar MYCKET snyggare bilder, men ni var superfina och din inredning också . Tur att vi får se ännu mer Räcka ut tungan

MiaMariah- grattis till huset! Viss är det underbart!?

Bea- jag tycker bara att du är rolig när du skriver/pratar vardagsrum! Skrattande Jag undrar om jag får komma in och kika på dina bilder?

VSM- fina bilder!!!

Kajsa- schyyyysst julklapp!

Lasseliten- jag tycker iallafall att ditt hem är bland de snyggaste jag har sett, så det så! Och jag har rätt

I´ll be back....

• mimmi006
    woow skrev 2007-12-10 20:06:02 följande:
    Mufflon :Ja bordet från Ellos har också tittat på, gillar det med. Fast det verkar bara finnas i "fyrkantig" storlek? Vill halst ha ett vanligt avlångt...annars är det jätte fint.Fluffiga moln: Får jag titta in i ditt galleri?
    Bruka har fina soffbord också! Älskar visserligen vårt Herta bord från Elviras, det är mitt nummer ett!
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-12-10 20:23:49 följande:
    Bara jag igen! Är det någon som har fina bilder på typ en punschveranda att visa? Behöver lite inspiration! Syltans ljuviga har jag spanat in massor....fler?
    Har inte Jeajea en?
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-12-10 20:26:46 följande:
    Jag ringde Syster Lycklig idag strax efter de öppnat, skulle höra om Elviras soffan fanns kvar. Fick klartecken av maken att köpa den och blev ju så hejdundrandes glad! Så hade ngn ringt just innan mig och bokat den.... Jag blev såååå ledsen! Har drömmt om den sedan jag såg den första gången! Snyft!
    nej... å, jag visste inte att du ville ha en sån! Den har ju legat ute flera dagar... ja, nu är det bara för tomten att öppna plånboken och beställa en ny.
    lasseliten skrev 2007-12-10 20:23:49 följande:
    Bara jag igen! Är det någon som har fina bilder på typ en punschveranda att visa? Behöver lite inspiration! Syltans ljuviga har jag spanat in massor....fler?
    Hade inte spets och snor visning på en fin i somras?
Svar på tråden Vita hem del 6