• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 18:31:33 följande:
    Hihi, men vet du, jag MENAR det alltså! Jag skulle få spunk av att gå i högklackat, svettas och stå trångt. Jag skulle garanterat svimma flera gånger under kvällen. Gör det om jag måste stå en längre tid... Särskilt om det är varmt! Så den dagen jag blir bjuden () så ger jag gärna bort min inbjudan
    då kan du väl ge den åt mig Skrattande
  • LCroft

Fluffis: Jättefin stol! Tavla också förstås

Fru Puffen: Underbara bilder!

• LCroft

Kan bomba er med lite bilder också från vad jag gjorde igår, slapp äntligen in i mitt bildgalleri igen.

• LinaoMatilda

LCroft: Så du är också hemma, ingen inbjudan? Superfina bilder iaf!

• Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2007-12-06 18:39:51 följande:
    LCroft: Så du är också hemma, ingen inbjudan? Superfina bilder iaf!
    Kanske hon har en liten handdator med sig till slottet

Fina bilder lcroft!
  • LCroft

Lina: Nope jag är hemma och tittar inte ens Har nångång tittat en liten stund men jag blir så uttråkad att jag inte orkar HemlisSkrattande

• LCroft
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 18:41:01 följande:
    Kanske hon har en liten handdator med sig till slottet Fina bilder lcroft!
    Ja då kanske jag hade stått ut

Tack förresten
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 18:41:01 följande:
    Kanske hon har en liten handdator med sig till slottet Fina bilder lcroft!
    hihihi ja det skulle ju tyde på kraftigt fl-beroende iaf
    LCroft skrev 2007-12-06 18:41:43 följande:
    Lina: Nope jag är hemma och tittar inte ens Har nångång tittat en liten stund men jag blir så uttråkad att jag inte orkar
    Jag kollar på klänningarna när de kommer in. Inget mer
  • Peak

har någon sett förvaringsboxarna i plåt från Greengate med stjärnor? De nya är tydligen med snowboardtema, visserligen gillar jag att åka snowboard, men gillar stjärnor mer! Kan inte hitta dem, letar febrilt!

• Lisa1981

LCroft, fina bilder. Jag älskar kransar, skulle kunna ha överallt

Frupuffen, lycka till med målningen.

Hur har ni det med matbordet hemma. Hur långa är dom och hur många stolar har ni till??Gärna bilder

Som jag skrev innan hade jag ju tänkt att ha 4 stolar på var sida av bordet men det går nog inte om bordet bara är 185 cm, eller???

Svar på tråden Vita hem del 6