• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • MiaMariah

Oj, inte meningen att skrämma bort er!

• MiaMariah
    Gullfina skrev 2007-12-10 16:57:21 följande:
    Mig skrämmer du inte.
    Skönt att höra gumman!
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Har variot borta hela helgen, jösses vad mycket att läsa ikapp
    Det jag minns:

Fluffis: Skönt att ni hittade katten!

MiaMariah: Klart du ska ha en gris! Och stolen var superfin där med lådan!

Juliah: Grattis till reportaget, tänjk att ert hem är med i Aftobladet!! försökte få tag i tidningen jag också, men där jag hittade den som fanns inte bilgan med tyvärr. Någon som vill ta bilder så jag också får se reportaget?

Bea: Grattis till shoppingen! Kan jag få titta in till dig också?

Himmelbit och VSM: Vilka söta killar!

MiaMariah: Hoppas medicinen inte är för jobbig nu i början. Och att den har bra effekt sen *kram*

• woow

Var kan jag köpa ett vitt soffbord? Gärna i "lantlig" stil ?

• lasseliten

woow - kanske ska tillägga. Bordet heter Herta...men kära inte ner dig för mkt i det...för det är svårt att få tag i. Ägarbyten och annat gör leveranstiden ganska lång, tyvärr. Men jag hoppas ändå att jag ska äga ett sånt bord en dag

dags att bada sonen!

• woow

jag tänkte köpa mio´s bord "emma" tyckte att det såg jätte fint ut på deras hemsida men i verkligheten var det mer gulvitt. Vill ha den modellen, fast riktigt vitt...

• woow

lasseliten: Åh det bordet var jätte fint! precis den stil jag är ute efter...finns det nåt annat liknande?

Svar på tråden Vita hem del 6