• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Till alla ni som pluggar och inte får ta lån:

Nordea har tydligen "Studentlånet", låna upp till 20 000 till ungefär 7 % ränta, enda kravet är att man har en årsinkomst på 70 000 och då räknas alla CSN lån och bidrag som inkomstkälla!! Hur bra låter inte det?

Var en kompis som hittade detta, hon skall nämligen också opa sig, men är fattig student. Låna hälften är ju bättre än att låna ingenting!!
  • Disan
     God Jul

Ät inte ihjäl er nu tjejer!!!
  • Disan

Nu är det inte långt kvar för mig..! Börjar bli lite mer nervös, men försöker samtidigt tänka på att det blir en mysig tid med karlsloken! Han skall ju vara "ledig" en vecka och ta hand om stumpan. Det kommer att bli mycket hämtmat och film, det kan jag lova!!!

Det trista är att jag nu måste sluta äta mina värktabletter, de ger ökad blödighet... Alltså, mer smärta åt folket!! Inte skoj, två veckor utan smärtstillande på natten, hur skall det gå?? Äh, man har ju klarat det förr, men det är så mkt skönare med...

Jaja...

Hade alla en trevlig jul??

• Disan
    Om två veckor kommer jag att somna som supernervös!!! Sedan bär det av till kliniken och operationen!!!

Usch... Tänk om ngt går fel eller att man inte blir nöjd!
  • Disan
    Men in som sover på mage efter bröstförstoring: Hur gör ni egentligen? Är det verkligen skönt?

Jag sov alltid på mage innan min op, men kan banne mig inte nu... Det går liksom inte, inläggen tar ju emot och så bullar ryggen upp, om ni förstår vad jag menar...? Det är inte behagligt.
  • Disan

Idag är det en vecka kvar tills jag skall ligga sömnlös och nervös!! Nästa lördag har jag åter igen fina bröst!! Skall framför allt bli så skönt att bli av med skavet som jag har fått av det trasiga inlägget... DET är inte skönt!! I början kändes det ingenting, men nu.... Hu!! Ibland svider det ganska mkt t o m...

• Disan
    Noning: Nu tycker jag nästan att vi måste få se bilder!! Åtminstone med Bh Blir så nyfiken eftersom du ändå har en stor kupa, så vill du ha större. Du verkar ju vara en ganska liten människa i kroppen, blir som sagt nyfiken. Är säkert fler än jag som är det

*snällasnällasnälla* -Bara en liten bild... Gärna med kroppen också, så att man ser hur det ser ut i helhet (Vilka krav va!!)
  • Disan
    Noning: Kan inte jag få se magbilderna? Förstår din sambo, även om det bara är vi tjejer... Man kan ju aldrig vara riktigt hundra! [email protected]
  • Disan
    Noning: Din mage ser ju jättefin ut nu!! Svullnaden kommer att gå ned, det lovar jag!! Jag som är expert och har gjort, ehum, 0 bukplastiker!! Hahaha!! Nej, men allvarligt, förebilden är nog lite suddig, tycker att man kan ana lite bristningar och hänghud, men samtidigt inte så mycket. Men jag förstår dig, hatar min mage nu, den har inte en enda bristning och heller ingen lös hud, men musklerna är såååå slappa!!! Vet inte vad jag skall göra, får ju inte träna gym och dylikt...

Tips ngn??

Åter till nonings
    mage: Jag tycker iaf att din mage ser jättefin ut!! Den kommer att bli toppen! Jag menar, du är ju en smal tjej för övrigt, så den kommer att platsa in suveränt! Man ser ju brösten också, på den ena bilden: De ser verkligen jättestora ut!! Fast samtidigt är det ju svårt att uttala sig, alltid lättare att se sådant om man ser en helkroppsbild med alla kläder på. Men jag skulle jättegärna ha din size!! Hoppas att jag får det nu... Hehehe... Mindre än en vecka kvar!!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3