• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Viffy: Jättesnyggt!

Jag skall lägga ut bilder på mina nya vänner på my lava snart... Skall bara orka fixa med det, tror det blir imorgon.
  • Disan
    Nu finns det en bild på alldeles purfärska tuttar på my lava Som jag skrivit där: Den högra var väldigt svullen, ser bättre ut nu. Det var den trasiga tutten, så jag tror att det är därför, den hade ju hunnit sjunka ihop och så, är väl inte van vid att vara uttöjd!

Fler bilder kommer vartefter, tänkte lägga ut lite där man ser kroppen i helhet, så att ni kan bedöma strl lite bättre. Är som vanligt nojjig över att det kanske blivit för litet. Men än så länge känns det nog bra, men samtidigt är det ju så svullet!!

Disan heter jag på my lava också, och alla skall kunna se bilderna!
  • Disan
    Viffy:  Tack tack! Jag tror att det blir jättesnyggt när det är mindre svullet sedan. Jag har ju under brösten, men det kanske syntes med tejp och allt?

Slapp dock tejp och bandage runt om, det fick jag förra gången, men läkaren sade att det inte behövdes nu eftersom allt redan var vant eller nåt... Jaja...
  • Disan

Äh, penntricket har alltid "fungerat" på mig, har inte lidit av det ändå... Men det kanske är fult att ha naturligt häng? Ju större de är desto mer hänger de ju efter ett tag. Mina hänger ju nu med, men tycker att de är fina!! Jag vill inte lyfta bort det naturliga, vill inte att man skall kunna se att det är fejkbröst...

Tycker ni att jag skulle behöva ett lyft? Helt ärligt alltså. Jag tänker ju lyfta sedan när jag är klar med alla barnen, ingen idé nu tyckte jag. Visst, det blev ju lite mer häng än önskat efter amningen, men nu känns det bra igen!

• Disan
    Pontiac: Tack! Eller ja, egentligen är det ju läkaren som skall ha tacket...

Skickade en bild till min kompis idag och hon sade ingenting om det när hon ringde upp, så jag frågade henne vad hon tyckte. Så sade hon lite tveksamt: Men de är ju så ojämna... *suck* Då hade jag redan förklarat för henne sjuttiotre gånger att de är olika stora just nu pga att det ena är mer svullen... Jaja. Hon får väl glutta igen om en månad eller två
  • Disan
    Engeln83: Tycker också att det låter mkt med 600cc, men samtidigt, beror ju på hur mkt du har innan..? Om du är helt platt så spelar det nog inte så stor roll, då blir det nog inte så mkt.

Beroende på vad man anser är mkt!!
  • Disan

Jag lixom: Inte skriver du för dig själv!! Hahaha!! Jätteskönt att du får sövas, jag skulle heller inte vilja fixa den grejen utan att få sova djupt... Dessutom är det ju så skönt att få somna in en stund!! Eller hur?

Arba: Jag vill helst inte lägga ut bilderna här, men jag kan maila till dig! Skall kolla om det går att klistra in via FL:s mail, annars kanske jag kan få din vanliga..?

• Disan
    Arba: Gick inte att skicka bilder så... Mailadress?

Till er andra: Bild nr två finns nu ute på my lava!
  • Disan

Jag har gjort om lite i mitt galleri på my lava, lite fler förebilder och så... Delat upp dem lite. Guuud vilken skillnad det var från innan jag ammade och var gravid!!! Man täntke liksom inte på det eftersom det skedde gradvis...

Men nu är det gjort och jag är redan supernöjd! Däremot börjar jag fundera på om jag inte skall amma nästkommande barn... Men det har flera olika anledningar. Hur känner ni andra, rent kroppsligt alltså, om ni får fler barn, eller barn över huvud taget, ni som inte har ngr??

• Disan
    Viffy: Jo, jag vet, men samtidigt: Jag fick flera strl större bröst när man ammade. Sedan är det en del annat som ligger bakom också, det var ju mest jobbigt att amma, även om det är supermys när det väl fungerar. Men den mesta tiden gjorde det mer ont än vad det  var mys. Jag slapp tejp/bröstband över brösten eftersom jag redan hade plats för inläggen eller ngt sådant... Var lite groggy när läkaren förklarade... Förra gången var man ju supertejpad och nu, ingenting!! Känns skönt och idag gör det nästan inte ont alls

Carro81: Tack!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3