Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Viffy: Jättesnyggt!Jag skall lägga ut bilder på mina nya vänner på my lava snart... Skall bara orka fixa med det, tror det blir imorgon.
Äh, penntricket har alltid "fungerat" på mig, har inte lidit av det ändå... Men det kanske är fult att ha naturligt häng? Ju större de är desto mer hänger de ju efter ett tag. Mina hänger ju nu med, men tycker att de är fina!! Jag vill inte lyfta bort det naturliga, vill inte att man skall kunna se att det är fejkbröst...
Tycker ni att jag skulle behöva ett lyft? Helt ärligt alltså. Jag tänker ju lyfta sedan när jag är klar med alla barnen, ingen idé nu tyckte jag. Visst, det blev ju lite mer häng än önskat efter amningen, men nu känns det bra igen!
Jag lixom: Inte skriver du för dig själv!! Hahaha!! Jätteskönt att du får sövas, jag skulle heller inte vilja fixa den grejen utan att få sova djupt... Dessutom är det ju så skönt att få somna in en stund!! Eller hur?
Arba: Jag vill helst inte lägga ut bilderna här, men jag kan maila till dig! Skall kolla om det går att klistra in via FL:s mail, annars kanske jag kan få din vanliga..?
Jag har gjort om lite i mitt galleri på my lava, lite fler förebilder och så... Delat upp dem lite. Guuud vilken skillnad det var från innan jag ammade och var gravid!!! Man täntke liksom inte på det eftersom det skedde gradvis...
Men nu är det gjort och jag är redan supernöjd! Däremot börjar jag fundera på om jag inte skall amma nästkommande barn... Men det har flera olika anledningar. Hur känner ni andra, rent kroppsligt alltså, om ni får fler barn, eller barn över huvud taget, ni som inte har ngr??