• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Noning: Hur gick det förresten med bilderna..? Vi är ju alla nyfikna!!

Jagomina: Kommer inte ihåg när jag började sova på sidan igen... Hoppas att det inte dröjer länge den här gången!! Hatar att sova på rygg!!
  • Disan

Kidsrock: För mig satt det i under ngn vecka har jag för mig... Jag försökte pressa undan dem, med då hamnade dem bara längre ned, mot magen... Försök se dem som en rolig grej! Hur känns det idag då? Nöjd med resultatet?

• Disan
    Helajni: Jag förstår vad du menar. 65 runt är inte skönt för mig heller, men det är det som butikerna vill att jag skall ha. Jag brukar dock tvinga till mig en 70 runt, dessa sitter bäst på mig tycker jag. ...och man kan ju faktiskt hitta en större kupa i 70 också, utan att behöva betala hur mkt som helst!!
  • Disan

1985: Vilken bra berättelse!! Kul att du är nöjd också Jag håller med 1och1är3, de blir nog större: Jag brukade ha 75b-c innan min op, lade in 400 saltlösning (alltså inlägg som är helt plana, om man säger så, du har ju t o m high profile!) och jag trivs bäst i 70F (upptäckte att jag hade lite för stort runt om).

Men så länge man känner sig nöjd skall man inte stirra sig blind på strl!! Är du  med på mylava? Får man se bilder så småningom?

• Disan

Haha, missade en sida!!

Viffy: Ser jättesnyggt ut!! Men förstår dig, du verkar ha samma strl som jag (finns också lite påklädda bilder i mitt galleri) den jag har på mig nu är en 70F och det är min favvo. Det är ju inte stort alls! Iaf om man inte är trådsmal, då skulle det genast se lite större ut, men nej, tyvärr har vi nog inte stora bröst... Även om det låter så!!

Teide: SKönt att det gick bra!! Nöjd än så länge? Kanske mest ser svullet ut och så..?

Lyckligast i världen: Jo, det låter ju stort, men som sagt, en 65G är ju inte större än en 70F, vilket, som jag kom fram till (alldeles själv!!! ) inte är så stort...

Är jättenervös för att mina nya kommer att bli för små... Men min läkare vägrar att lägga in mer än 495 som mest...  High profile iofs, men ändå...

• Disan
    Teide: Det var mkt de fick bort!! Kan man verkligen kalla snabbantning!! Blir säkert jättebra, känns skönt kan jag tro!!
  • Disan

Hmm det där med mjukheten, det har jag faktiskt ingen aning om vad vi bestämde oss för!! Knas... Hmmm, men jag har för mig att han tyckte att vi skulle ta den hårdaste, eftersom jag har ganska mkt bröst sedan innan och att jag ville ha dem lite fastare... Ehhh, har verkligen noll koll!! Men, jag litar på att det blir bra

Hur har ni andra tjejer? Har alla den mjukaste?

Arba: Jo, visst har jag inte små bröst, men samtidigt, eftersom jag inte heller är liten (alltså, inte varken kort eller smal som en sticka) så ser det ju inte så stort ut! Dessutom skall man ju inte titta på bilderna när jag är gravid, hade en strl större under hela graviditeten... *suck* Varför fick man inte behålla den??

• Disan

Ja, dessa klädproblem! Håller med ovanstående, man lär sig att utesluta en hel del kläder redan på galgen..!! Det är jobbigt, tycker jag, man kan ha långt ifrån alla plagg... Innan man opade sig trodde man ju att livet skulle bli bättre med alla kläder som erbjuds och så, men man förstod ganska snabbt att det inte var så... Trist...

Men samtidigt: Visst är det värt det?

Godnatt alla gullungar!

• Disan
    Maria9902: Jag ser inte bilderna med rispåsarna, bara de vanliga före-bilderna. Men jag har en känsla av att du bör lägga in ganska mkt om du vill fylla ut allt, eller skall du lyfta också? Men som sagt ovan: Du hamnar nog på ganska rejäla bröst om du lägger in 450, du ser ju ut att ha ganska mkt själv.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3