• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

BlueTopaz: Dina bröst är verkligen snygga!! Blir så avis på dig!! Sådana vill jag också ha...
  • Disan
    Noning: När jag fettsög mina lår och höfter så hade jag faktiskt inte ont alls, däremot var jag svullen som en ko och kunde inte sitta ned! Bukplastik har jag ingen aning om, men jag var tillbaka på jobbet efter en vecka. Arbetade då på hemtjänsten och det innebar många långa promenader varje dag.
  • Disan
    1985: Kan inte jag få se dina bilder på mylava? Heter Disan där också...

Kidsrock: Ser ju jättebra ut!! Är du nöjd hittills?

Hilla: Välkommen hit!! Är själv ganska ny härinne, opade mig för ungefär sex år sedan, så sprack ena inlägget för ngn månad sedan... Skall göra om min op den 12 januari. Gjorde min op på Nackakliniken och var supernöjd! Det är dem som skall göra min omop nu också, samma läkare. Johan Rinder heter han, jätteduktig och bra!

Vad hade du tänkt dig? Strl och modell och så?
  • Disan

Mylava är ett ställe, ett forum, där det samlas en massa kvinnor och tjejer som vill opa sig, eller redan har opat. Man kan se varandras bilder (om den som äger dem tillåter, dvs)och diskutera bröst, fettsugningar etc etc Jättebra ställe!! Länk finns i TS! Gå med, listan som finns ovan är vad alla heter på Mylava. Mina foton är öppna för alla, om du vill se ett trasigt bröst

• Disan
    BlueTopaz: Mina ligger framför nu och kommer alltid att göra det. Hehe, jag minns hur ont min syster hade när hon lade bakom muskeln... Hu!!! Men... SÅ länge mina bröst är någorlunda icke-hängiga så kan jag unna mig lätta operationer Får väl se när alla barn är klara, hur man gör då... Vi planerar ju för fyra-fem stycken! Var det inte du som planerar syskon snart? Eller har jag missuppfattat det?
  • Disan
    1985: Oj, men vad stora de blev! Sådan form som du hade, hade jag på mina förut. Men lite mindre... Men de ser jättefina ut!!!

BlueTopaz: Jag skall lägga in  ungefär 500, men det är inte riktigt bestämt. Min läkare vägrar lägga in det om det ser för stort ut... Så han har köpt hem ngr olika storlekar och kommer att testa sig fram på bordet, om man säger så. Men jag hoppas verkligen på att vi hamnar på 495!!! Skall ha gelé, high profile och jag har för mig att det var de hårdaste

Hilla: Kul! Kollar in hos dig...
  • Disan
    1985: Nej, gjorde inget lyft. Skall inte göra det den här gången heller, med tanke på att vi är långt ifrån klara med barnaskaran här hemma. Lyfter sedan när brösten är så urlakade som de kan bli! Har du lyft?
  • Disan

Hilla: Testa med rispåsar innanför en träningstopp om du har ngn, det fungerar alldeles utmärkt!! Men som sagt, nylonstrumpa är lite bättre än fryspåsarna

Eio: Ja, 400 är ju inte så mkt egentligen! Blir säkert jättebra! Vad har din läkare sagt om strl? Får du välja helt själv?

• Disan

Ja, det där med lån är ju jobbigt... Har tyvärr inget bra tips att komma med, om du inte får en borgenär och sedan betalar av lånet mkt snabbare än planen! Kanske går att titta på?

• Disan
    eio: Så har vi också gjort, bästa möjliga räntan och snabbt och smidigt!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3