• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Oj, nu var det så där mkt att läsa igenom igen!!

Såg att det var ngn som undrade hur det gick att amma med mina bröst och så, Det gick utmärkt! HAde nog inte mer ont än andra, så klart att det ömmade lite, men vad då? Sådant hör väl till? Kändes mer som mensömmande, om du förstår..? Enligt läkaren så hade det trasiga bröstet ingenting med amningen att göra! Så det skall man inte oroa sig för! Just nu har jag saltslösning, men kommer att byta till geléhallon. Jag tycker inte att det blev ngn direkt skillnad efter amningen, men jag tror minsann att det hela bröstet (kan ju inte riktigt hålla koll på det trasiga just nu *ler*)  blev lite mindre. Men inget mer häng eller så! Hade ganska naturligt häng innan, så där så att det såg väldigt äkta ut.

Hoppas att det blev bra, mitt svar till vem det nu var som ville veta

Pellegrino: Tror också att dina bröst kommer att bli toppen!! Det tar ju ett tag innan de har sjunkit ned. Men som sagt, ned kommer de alltid!! Hahaha!!

• Disan
    Noning: Guud vad man blir avis!! Jag är jättenervös för hur min nya strl kommer att bli, vill ju ha större än nu (400cc saltlösning) och kommer förhoppningsvis få 495cc gelé highprofile...

Undrar hur mkt skillnad det blir egentligen?? Ngn som vågar chansa på det? Hade också ganska fyllig b-kupa, ibland c-kupa t o m. Men de var hängiga och inte fina, därav op

Kidsrock: Tyvärr inte, men stort lycka till!!!! Vad skall du göra?

Teide: Ja du, låter verkligen som en mastodont op! Hoppas att allt kommer att gå bra!! Min kompis funderar på Strandkliniken (om det är den i sthlm, dvs?) eftersom dem är lite billigare. (Många bäckar små..!!) Vad tycker du om dem hittills?

För mig är det fortfarande lite drygt en månad kvar... *suck* Längtar ju nu!!! Hoppas att jag kommer att bli fiiiin!!
  • Disan
    erical skrev 2007-12-09 13:40:51 följande:
    Noning: PLEASE får man se kort?Du har väl ultrahög profil också?Mina är små tycker jag hehe la in 500cc mellanprofil i aug..om du minns ..Men jag hade ju ingenting kvar av mina
    Ja, jag vill också se bilder!! HAr Erical ngr bilder att visa också? Skall ju också lägga in (nä'stan) 500cc om en månad ungefär.
  • Disan
    Trebarsmamma: Får man se dina? (Blir så osäker p åom jag valt rätt strl nu ju!!) Var inne på ditt galleri här på FL, men hittade ingenting bra Fast fin familj har du iaf! Är det du i röd klänning? Det var väl innan op i sådant fall? Finns du på mylava? (mååånga frågor!!)
     Grattis till den lill* i magen!!! :.D
  • Disan
    Maria9902: Om jag vore du skulle jag nog ta high profile 550cc, med tanke på att du verkar ha ganska mkt hud att fylla ut. Om du inte skall göra ett lyft samtidigt förstås?

1985:
    Lycka till!!! Spännande nu då!!
  • Disan
    Trebarsmamma: Jag förstår vad du menar, men de är ju jättefina iaf! De ser så där äkta ut, det är bra tycker jag. Men håller med dig, vill också ha större.

Konstigt, man kan tycka att 70E och 70F borde vara jäääättttteeeestort, men det är ju inte så!! Okej, om man är smal som en sticka men handen på hjärtat, hur många är det i dagens läge med all god mat och så Däremot tycker jag, och är fortfarande väldans nyfiken på, nonings 70H! Sådan kupa vill jag också ha!! Räcka ut tungan
  • Disan
    Nonig: Så klart att det går bra!! Inte tänka elaka tankar

Kidsrock: Skönt att vara hemma? Härligt att allt gick bra då! Känns det bra än så länge..?
  • Disan

Är det bara jag som inte skall ligga över på kliniken? Gjorde inte det med de andra op heller, har gått hur bra som helst! Är faktiskt glad över att jag tog mig hem innan smärtan sattes igång.. Fy!!

Usch, vad har man gett sig in på..?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3