• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Smurfette: Hahahaha!! Nej, det är faktiskt ingen som har anat att jag har fejktuttar! Om man inte har sett mig liggandes på stranden, dvs, för då står dem ju verkligen rakt upp och det går inte att missta dem för ngt annat än fejk... MEN, som vissa andra har skrivit, vad spelar det för roll vad vi lägger in och hur stort det blir? Huvudsaken är väl att VI är nöjda? Jag är inte så där spetigt liten direkt, så mina tuttar ser inte så stora ut, trots F-kupan! Jag tycker att det är kvinnligt med stora bröst, det är därför jag vill ha det..

Men hey: Lite mer porr här hemma skulle inte skada!!!
  • Disan
    Teda: Mina har aldrig känt oäkta, de är mjuka och behagliga! Min kille säger att han aldrig skulle ha chansat på att de är fejk om man inte såg dem just när jag ligger ned. Samt att man kände en liten kant på sidan av ena bröstet. Men det beror ju på om man lägger dem under eller över muskeln. Jag har över.
  • Disan
    Arba: Nej, det problemet slipper jag! Självklart kan musklen hoppa till ibland när man spänner, men det märks inte så där jättemycket på inlägget.

Jag tror att man inte kunde behålla mina gamla kapslar, eftersom de nya inläggen är större... Men samtidigt måste jag ju ha träningstoppen på hela tiden istället. Får inte ens sova utan! Men jag tänkte att jag skulle köpa mig en vanlig bh till helgen, en utan byglar som bara är i bomull och skööööön Har alltid velat kunna gå runt i en sådan och ändå ha stora bröst, nu är det nog möjligt!! Hahahaha!!

Jag minns inte vem som frågat vad, men fortsätter iaf: Jag har 400 innan och lade nu in 495. Detta var INTE på läkarens inrådan, men jag tvingade honom. Han bara suckade... Ville inte lägga in så mkt eg. Men eftersom jag har haft 400 i sex år och levt med dem och så, så kunde han hålla med om att jag nog var säker på vad jag ville. 

Det var innan min omop som jag hade 70F, nu borde det ju vara en kupa större...

Ang ss: När jag fettsög benen fick jag en veckas ss. På intyget skrev läkaren att jag hade gjort en benop, sade till dem på jobbet att det var ngn liten grej i höften som skulle fixas  

Hoppas att jag fick med allt nu...
  • Disan
    Oj, glömde en grej som ngn frågade: Jag hade saltlösning och nu har jag hallongelé, ultra high profile (hårdhetsgraden vet jag faktiskt inte!!) 495cc. I kroppen är jag nästan 171 lång och väger 64 kilo. Så jag är ju inte liten direkt
  • Disan
    Viffy: Från allra första början hade jag 75B, ibland en C-kupa, men det var mest om jag köpte 70 runt. Det var ngr år sedan jag endast började använda 70, insåg att det var mkt skönare! Med 400cc fick jag alltså en 70F och nu, vet jag inte riktigt än!!

Kom på också, det var ngn som undrade varför jag har över musklen: Det beror endast på att min syster lade under och jag minns hur fruktansvärt hemskt ont hon hade! Fy!! Seda hade jag turen att den läkaren jag "fick" oftast lade över muskeln också.
  • Disan
    Kian: Det är väl bäst att du frågar din läkare om när du kan börja träna igen, har en känsla av att det kan vara individuellt... Känseln behöver du inte oroa dig över, det kan ju ta månader innan den kommer tillbaka! Man har ju trots allt kapat alla nervtrådar... Är du nöjd annars då? Känns det bra?

eio: Det blir nog jättebra!! Vad var det du skulle göra? Bröst, eller hur?
  • Disan
    Jag lixom: Det var så vi gjorde med min hela tutte nu. Man öppnade, tog bort kapseln och bytte inlägg. (Du skall ju behålla ditt gamla, men det är ju nästan samma sak.) det har knappt varit svullet och inte alls gjort ont på det sättet!! Det har känts i ärret, men inte farligt alls. Har varit uppe och gått sedan jag kom hem från kliniken.

Men det är ju skönt att droga ned sig ändå Ta tabletterna om du behöver, om inte annat kan det ju vara skönt till natten eftersom man ligger stel som en pinne och får ryggvärk...

Viffy: Ja, efter op alltså. Nu känner hon ju ingenting!!

När jag gör om mina bröst nästa gång, efter alla tusen barn, då kommer jag nog att lägga under muskeln, har fått för mig att det blir mindre häng då. Eftersom inlägget inte töjer ut huden på samma sätt. Har era läkare sagt ngt om det?
  • Disan
    WilliamSofia: De flesta kliniker samarbetar med banker som hjälper en med lån. Medical Finance är ett förslag, men det finns fler! Jag tycker att du skall lägga pengarna på det som känns viktigast, kroppen är ju faktiskt viktigt eftersom det är ditt mående man pratar om
  • Disan
    eio skrev 2008-01-16 18:20:58 följande:
    Kan bara svara för mig själv, men vi väljer att lägga pengarna på mig i år och inte på en utlandsresa som kanske var tänkt från början.Både min man och jag tycker att det är viktigare att jag trivs med mig själv.Vad det gäller finansiering så har man möjlighet att ta ett lån och baka in det i tex fastighetslån el. liknande så ger ju det mycket lägre ränta än tex Medical Finance. Jag skulle nog kolla upp med banken först om det går att få nåt lån via dom till en hyfsad ränta. För Medical Finance och liknande har skyhöga räntor.
    Bra sagt! Det var så vi löste problemet... Nu betalade jag ju "bara" 13 000, men iaf
  • Disan
    Jag fanns inte med på denna lista, måste vara en gammal sådan. Lade till mig. 

Kom på en sak också, det var ventilen som hade gått sönder!! Det brukar aldrig hända, men självklart blev det så för mig. Det kändes lite knas att känna och pilla på sitt gamla inlägg, men det fick jag göra minsann!! De såg ändå fräscha ut  

HÄR --- --- Mylava

1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO

Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil

Wellah - Wellah----------bukplastik

Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc 38.000:- hos Peter Cosmo på citadellkliniken

BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.

VilleMaja - Lovesex

Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS

Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1

Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil, 42 000, Plastikakademin, Gunnar Kratz

carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II

Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz

Maria9902 - Maria9902

Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil

pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil

soffe - Lo

1985 - Emmy

JozephineEriksson - Jozzan

Eliin- Eliin84

jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi

Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008

trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon

Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik

CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12

LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen

HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08

ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008

Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.

Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz

Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008

amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen

Disan - Disan -Har 080112 bytt ut sina inlägg från saltlösning 400cc till gelé ultra high profile 495cc. Op på Nackakliniken, dr Johan Rinder. Betalade mellanskillnaden, dvs 13 000.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3