socute skrev 2007-12-04 22:10:43 följande:
okej vad heter alla då? för jag har ingen koll=) vilket fall så måste jag lägga till folk där med om ni ska se..
Jag heter Disan där också
Nu är allt bokat och klart!!! Den 12 januari blir det op!!! Känns nervöst nu... Men det kommer att bli bra!!
Jag ville ju ha större än vad jag har nu (400cc) och läkaren gick med på det. Men samtidigt ville han inte bestämma vilken strl utan han ville (om det var okej för mig) testa sig fram på op-bordet, om man säger så. Det känns helt okej för mig, jag litar fullt ut på honom. Antingen blir det 435cc, 465cc eller 495cc, gelehallon, hög eller ultrahög (även det ville han "kolla på plats"). Min läkare är en sådan som vägrar att op stora inlägg på smala korta tjejer, då skickar han hellre dem till ngn annan och skiter i pengarna (finns väl tillräckligt många ändå, kan jag tänka mig!), men han är väldigt noga där. Anledningen till att han går med på större nu är bara för att jag haft mina ett bra tag och vet vad jag talar om. Jag röstar dock för 495cc, så han skall börja med att sätta in dem, men om det ser för konstigt ut tar han en mindre strl. Jag har dock fixat med "back-up", om jag inte är nöjd med strl efteråt, gör han om det gratis
Men som sagt: Jag litar på honom. Han är en van kirurg och förra gången fick jag precis den strl jag önskade, t o m formen blev rätt!! Känns tryggt att lägga mig (hahaha, tänkte skriva under honom!!!

) under hans kniv.
Sååå... Då börjas det. Nervositeten och förväntan...