• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

eio: Jag tycker att det ser bra ut! Dina bröst ser praktiskt taget ut som mina gjorde innan min op! Läskigt likt Jag har lagt in 400cc och har en F-kupa.
    Jag är dock lite längre än dig, 170 cm lång.  Finns lite bilder på mina  trasiga tuttar på mylava. Bilder med kläder finns på galleriet på FL! -om du vill jämföra med ngt alltså, för som sagt, vi verkar ha samma bröst, du och jag!
  • Disan
    eio: Kanske skall tillägga att mina bröst hänger mer nu efter amingen, de var rundare och högre förut... Ifall du tycker att de är fula eller så
  • Disan
    Eliin: SÄg att ni skall göra mindre renoveringar!! Det löser sig alltid i slutändan!
  • Disan

Hihihihi!! Vad ni är roliga tjejer! Bra idéer har ni till att samla pengar! Jag undrar dock på vilken sida man lägger ut sina gamla trosor`?

Blocketannonsen: Säljes! Fempack använda trosor av finaste kvalitet! Finns i olika färger och modeller, allt enligt önskemål! Endast...

Ja, hur mkt skulle man kunna ta för sina gamla snuskisar??

Hilla: Tycker att det ser jättebra ut med 300! Du borde nog inte ha mer, din kropp verkar ju vara ganska liten. Måste ge dig lite komplimanger också: Alltså, din kropp är ju jättefin!! Det man såg iaf Jag skulle döda för att vara så där smal!!

Jaja... Nu får man väl gå och hänga sig i fettet igen då... *bantar i tankarna*

• Disan
    Hilla: Eller hur? Man behöver ju inte möta personen som köper dem direkt! Man kan ju vara anonym... Heheheh....
  • Disan
    Hilla: Kollade på dina bilder i galleriet också, vilak ögonfransar!! Tjoho! Vad har du för tips, eller är du bara född sådan? (Själv har man megakorta ögonfransar som aldrig blir bra...)
  • Disan

Äh, det är väl bara skoj om man kan skämta till det ibland? Spec för dem som inte kan ta lån eller råkar ha pengarna till att göra en op! Själv hade man ju tur, vi hade prec lånat på huset, råkade ha 50 000 som vi skulle renovera för. Nu snålar vi på renoveringen lite och lagar den trasiga tutten! Men annars... Ja,,, skulle nog också behövt snååååla. Long time...

• Disan
    Lyckanmin: Oj, är det dags nu!!? Härligt! Det kommer att gå bra och visst, det gör ont! Ganska självklart! Men om du har fött en drös ungar så borde du klara av detta också Själv hade jag helvetiskt ont i tre dagar efter min op, men det är värt det och huvudsaken är att man har möjlighet att ta det lugnt om man har ont. Har man barnvakt så går det galant!!
  • Disan

Det är ju en viktig sak för oss alla, annars skulle vi väl inte hänga så febrilt här inne?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3