• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Noning

Hej flickor.. ska ringa till min kir idag ang mina bröst.. är inte nöjd med mitt ena som ni kanske har läst om tidigare, vill gärna göra om det. plus att jag vill flytta upp vårtgårdarna på båda brösten, får man fixa till sånt man ej är nöjd med..?
    Får man även välja om man skulle vilja ha en större storlek..? en annan profil? för d eblir nog att han får göra om mitt ena bröst helt & hållet..

• Teda

En sak till. Är det ingen som gör inlägget via naveln somman sett på tv?? Verkar ju mycket bättre! ?

• Teide
    Noning skrev 2008-01-04 14:12:43 följande:
    Hej flickor.. ska ringa till min kir idag ang mina bröst.. är inte nöjd med mitt ena som ni kanske har läst om tidigare, vill gärna göra om det. plus att jag vill flytta upp vårtgårdarna på båda brösten, får man fixa till sånt man ej är nöjd med..? Får man även välja om man skulle vilja ha en större storlek..? en annan profil? för d eblir nog att han får göra om mitt ena bröst helt & hållet..
    Får du säkert men jag tror knappast de utför sådant gratis.
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • Noning
    Teide skrev 2008-01-04 14:50:17 följande:
    Får du säkert men jag tror knappast de utför sådant gratis.
    jag har garanti ifrån kliniken att jag får komma tillbaka om jag ej är nöjd 1 år efteråt.. & då är det helt kostnadsfritt..
    & jag är ju inte nöjd?

Om jag skulle vara helt nöjd & petig skulle jag vilja ha liiite större, ha brösten mer ihop & flytta upp vårtgårdarna+förminska dom lite till.. då skulle jag vara HEL NÖJD ;)
  • trebarsmamma

Noning men du ska ju inte rätta till det som inte är bra, du ska ju byta eoch göra en helt anann op än den du gjorde, jag tror inte häller att du får göra detta gratis,

• Noning
    trebarsmamma skrev 2008-01-04 15:30:29 följande:
    Noning men du ska ju inte rätta till det som inte är bra, du ska ju byta eoch göra en helt anann op än den du gjorde, jag tror inte häller att du får göra detta gratis,
    mm nej jag tror inte jag kommer få en helt ny op.. men han måste fortfarande göra om mitt ena.. vet inte ifall det åkt ner eller ngt för det ser helt olikt ut det andra..
    Så det ska jag iaf rätta till.. & mina vårtgårdar..
    känns ju så kasst & slänga ut så pass mkt pengar & sedan inte vara nöjd..:(
  • Viffy

Noning: Göra dom större får du knappast göra gratis och att fixa vårtgårdarna är ju en helt annan grej. Det handlar nog bara om att dom rättar till det som dom HAR gjort och som du inte är nöjd med. Storleken har ju DU valt från början så det är ju inte kirurgens "fel" att du inte är nöjd med den

• Disan
    Noning: Nu tycker jag nästan att vi måste få se bilder!! Åtminstone med Bh Blir så nyfiken eftersom du ändå har en stor kupa, så vill du ha större. Du verkar ju vara en ganska liten människa i kroppen, blir som sagt nyfiken. Är säkert fler än jag som är det

*snällasnällasnälla* -Bara en liten bild... Gärna med kroppen också, så att man ser hur det ser ut i helhet (Vilka krav va!!)
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-04 16:15:58 följande:
    Noning: Nu tycker jag nästan att vi måste få se bilder!! Åtminstone med Bh Blir så nyfiken eftersom du ändå har en stor kupa, så vill du ha större. Du verkar ju vara en ganska liten människa i kroppen, blir som sagt nyfiken. Är säkert fler än jag som är det *snällasnällasnälla* -Bara en liten bild... Gärna med kroppen också, så att man ser hur det ser ut i helhet (Vilka krav va!!)
    jag har bilder på min mobil när jag har bh, kan föra över dom så ni får se.. :P känner mig ju lite utanför eftersom jag ej visat mina bilder hehe :D
  • Noning

gick inte att föra över :S vet inte varför.. men jag har två st bilder när jag har bikini överdel på ena & ett linne utan bh på det andra.
    Skicka eran mejl adress ni som vill se..

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3