• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • vivvan

Hejsan tjejer!
    Nu är det äntligen min tur för bröstförstoring på måndag hos Clas Lossing i göteborg, men jag betalade inte in pengarna förän idag på banken (har väntat på en lön som inte kom in i tid ). Och tanten i kassan undrade varför jag inte betalade över nätet för det går mycket snabbare. Men på mina papper står det att det kan betalas in senast dagen innan och det borde ju vara idag och då tänkte jag att man måste väl ha ett kvitto då. så anledningen att jag gick till banken var att jag ville ha kvitto att visa upp på måndag så dom ser att pengarna är inbetalda och då borde väl det räcka med ett kvitto eller? hon på banken var inte säker så nu blir jag väldigt osäker, men ett kvitto brukar ju gälla som bevis på att man betalt. Någon som har en aning?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Max & Felix ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lyckligast i världen

Jag frågade min läkare på konsultationen...ang anatomiska inlägg...
    Och hon sa att implantatet kunde "svänga runt" så det blir upp o ner.... Det lät ju inte helt kul.
    Efter hon sa det så var ju det inget alternativ för mig....haha..

Teda skrev 2008-01-04 14:11:50 följande:
    HejÄr ny här och måste fråga en sak..HAr sett att det finns anatomiska inlägg, dvs mer naturlig form än de runda. Är det någon som har anänt dom här? Vet ni för och nackdelar?Takc tack
  • Noning

Jag vill helst inte skicka bilder på mina bröst.. har fått tillsägelse av min sambo att ej göra dt heller så det måste man väl acceptera, haha!
    men magbilder skickar jag gärna för den som vill se, har före & efter bild..

• Noning

Jag vill helst inte skicka bilder på mina bröst.. har fått tillsägelse av min sambo att ej göra dt heller så det måste man väl acceptera, haha!
    men magbilder skickar jag gärna för den som vill se, har före & efter bild..

• Teide
    Noning skrev 2008-01-04 22:33:58 följande:
    Jag vill helst inte skicka bilder på mina bröst.. har fått tillsägelse av min sambo att ej göra dt heller så det måste man väl acceptera, haha!men magbilder skickar jag gärna för den som vill se, har före & efter bild..
    Alltså inte för att jag bryr mig direkt men hur dåligt självförtroende har din sambo egentligen?? Min sambo har inget emot ifall jag skulle flasha mina tuttar för hela världen så snygga som de är numera....
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • jennsan22
    carro 81 skrev 2008-01-04 19:23:15 följande:
    Jag har också gjort lyft med ankarärr plus förstoring. Är nöjd med allt.
    Okejj, gjorde du förstoringen samtidigt som du gjorde lyftet?
    Vart gjorde du det?
    Vad kostade det?
    oj mycket frågor=)

Jag har kollat på en klinik i Falköping och en i Strömstad
    Är så orolig att komma till en som inte är duktig och kanske slarvig.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3