• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Noning

Crazy Baby skrev 2008-01-05 12:20:08 följande:

Ja, dina boobs såg riktigt nice ut de med! Själv har jag 560cc runda mellanprofil, gele, valde att byta upp en storlek istället för att lyfta och behålla samma som innan, hade då 390cc koksalt!
    tack, hehe :) men visst ser dom inte sååå stora ut ändå?
    560 är ju rätt mkt, har du bilder..?
  • Teide
    Noning skrev 2008-01-05 09:26:12 följande:
    det handlar om att han inte vill att jag ska lägga ut såna bilder på internet pga att vad som helst kan hända.. det är inte så säkert..han vill inte att andra ska se mina privata kroppsdelar & de förstår jag, skulle inte vilja att han lade ut bilder på sin snopp tex. så jag får väl ta & acceptera det bara!Har bilder på min mage därimot om ngn när intresserad av att se, även före bild..
    Alltså detta är ju lite off-topic och jag tänker inte älta men jag antar att det för din sambo är helt uteslutet att du t ex går på badhuset också? För ve om någon annan än han såg dina bröst. På förlossningen hade du förstås BH på dig?
    Att jämföra bröst med snopp är ju lite... ehm.... kosntigt. Det är ju inte musen du ska visa upp direkt - för DET skulle jag verkligen förstå att han inte vill att du ska göra

Men men, alla är vi olika. Själv skulle jag doxk inte ha mage att be om att få se alla andras tuttbilder om jag inte vore beredd att visa mina egna och för det andra skulle jag aldrig låta en snubbe styra mig på det viset din gör med dig (för det ärju HAN som inte vill du ska visa, inte du, eller?)

Men som sagt, detta var off-topic och jag ska lägga ner det hela. Det är ju inte min ensak.
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • Noning
    Teide skrev 2008-01-05 13:15:48 följande:
    Alltså detta är ju lite off-topic och jag tänker inte älta men jag antar att det för din sambo är helt uteslutet att du t ex går på badhuset också? För ve om någon annan än han såg dina bröst. På förlossningen hade du förstås BH på dig?Att jämföra bröst med snopp är ju lite... ehm.... kosntigt. Det är ju inte musen du ska visa upp direkt - för DET skulle jag verkligen förstå att han inte vill att du ska göra Men men, alla är vi olika. Själv skulle jag doxk inte ha mage att be om att få se alla andras tuttbilder om jag inte vore beredd att visa mina egna och för det andra skulle jag aldrig låta en snubbe styra mig på det viset din gör med dig (för det ärju HAN som inte vill du ska visa, inte du, eller?)Men som sagt, detta var off-topic och jag ska lägga ner det hela. Det är ju inte min ensak.
    Håller med dig, ibland fattar jag inte varför han är sån.. men men.. orkar inte bråka med honom om det.
    jo jag får gå i badhyset & sånt.. det är just det med bilder över internet han inte gillar..
  • Crazy Baby
    Noning skrev 2008-01-05 12:53:54 följande:
    Crazy Baby skrev 2008-01-05 12:20:08 följande: tack, hehe :) men visst ser dom inte sååå stora ut ändå?560 är ju rätt mkt, har du bilder..?
    560cc låter mycket men hur konstigt det än låter så är inte mina bröst gigantiska. Jag är ganska bred över axlarna och har breda höfter så de passar mig riktigt bra!

Jag har inga "nakenbilder" på mig varken innan första open eller nu! Men jag ska se om jag har några bilder på mig med kläder på! Ska absolut ta förebilder på magen så jag kommer ihåg hur fluffig den var!
  • Disan
    Noning: Kan inte jag få se magbilderna? Förstår din sambo, även om det bara är vi tjejer... Man kan ju aldrig vara riktigt hundra! [email protected]
  • Teda

Guud, denna tråd är verkligen levande!!! :)

Jag ställde en fråga för några sidor sen om att göra inlägget via naveln. Vet någon nåt om det?? Tycker det verkar superbra!

• eio
    Teda skrev 2008-01-05 14:36:10 följande:
    Guud, denna tråd är verkligen levande!!! :)Jag ställde en fråga för några sidor sen om att göra inlägget via naveln. Vet någon nåt om det?? Tycker det verkar superbra!
    Har inte gjort op...men detta är den infon jag kunnat hitta om snitt placerat vid naveln.

Snittet kan även placeras i övre delen av naveln. Fördelen är att snittet är dolt i naveln. Nackdelen är den att implantat som görs den vägen endast kan placeras utanpå bröstmuskeln, kirurgen kan få svårigheter att korrigera eventuella asymmetrier och ytterligare ingrepp kan inte utföras genom samma snitt utan måste placeras antingen i nedre delen av vårtgården eller i vecket under bröstet. Det är därför ovanligt att plastikkirurger väljer denna metod.

• Viffy

Noning: Måste bara få fråga en sak! Du gjorde ju en liten bp och fettsugning trots att du redan var så smal, så jag tänkte bara fråga, äter du sunt och så också eller du äter precis vad du vill?
    Jag är också smal/normal och jag äter precis vad jag vill. Vill jag ha chips eller godis så äter jag det, men jag har också lite "lovehandles" så att säga trots att jag är smal men jag tänkte börja träna för att få bort dom istället för att ta till kniven.

• Noning
    Viffy skrev 2008-01-05 14:49:06 följande:
    Noning: Måste bara få fråga en sak! Du gjorde ju en liten bp och fettsugning trots att du redan var så smal, så jag tänkte bara fråga, äter du sunt och så också eller du äter precis vad du vill?Jag är också smal/normal och jag äter precis vad jag vill. Vill jag ha chips eller godis så äter jag det, men jag har också lite "lovehandles" så att säga trots att jag är smal men jag tänkte börja träna för att få bort dom istället för att ta till kniven.
    Jag äter sunt & tränade regebundet innan op.
    jag hade lös hud & bristningar samt fett som ej skulle kunnat gå bort av sig själv sk (bebis bälte) det var det läkaren sade till mig.
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-05 14:31:39 följande:
    Noning: Kan inte jag få se magbilderna? Förstår din sambo, även om det bara är vi tjejer... Man kan ju aldrig vara riktigt hundra! anna@baylake.eu">anna@baylake.eu
    Har skickat en före bild & en efterbild till din mejl nu =)
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3