• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Noning

ni som fått mina mag bilder får gärna kommentera dom, annars är de ju ingen idè för mig att skicka dom.. :P

• anette 81

noning

tycker du hade fin mage före ingreppet oxå

• Noning
    anette 81 skrev 2008-01-05 18:29:24 följande:
    noningtycker du hade fin mage före ingreppet oxå
    då skulle du ha sett när jag satt ner eller låg på sidan eller böjde mig ner, inte så fin då.. haha :D
  • Rigor

Noning;
    Finns du på Mylava? Man blir ju nyfiken när det skrivs så mycket om dina bilder!

• Noning
    Rigor skrev 2008-01-05 18:52:25 följande:
    Noning; Finns du på Mylava? Man blir ju nyfiken när det skrivs så mycket om dina bilder!
    ja fast jag vill ej lägga upp bilder, men jag kan skicka till din mejl om du vill.
    På min mage
  • Helajni

Ser jättebra ut! För egen del skulle jag vara supernöjd om jag såg ut som du gjorde INNAN med andra ord, jag borde ha fixat magen när jag ändå gjorde brösten...

Noning skrev 2008-01-04 22:30:22 följande:
    jag skickar magbilder till dej då =)
  • carro 81
    jennsan22 skrev 2008-01-05 00:05:55 följande:
    Okejj, gjorde du förstoringen samtidigt som du gjorde lyftet?Vart gjorde du det?Vad kostade det?oj mycket frågor=)Jag har kollat på en klinik i Falköping och en i StrömstadÄr så orolig att komma till en som inte är duktig och kanske slarvig.
    Ja, jag gjorde båda samtidigt, det kostade 40.000:- allt som allt så det var billigt. Fast nu är det väl lite dyrare vad jag vet, jag gjorde mina för 9 månader sedan. Jag opererade mig på Plastikakademin i Linköping. Allt har funkat jättebra. Ska du bara göra lyft eller båda?
  • Crazy Baby

Hej tjejer!

Sitter och planerar för tisdag då det är dags för mig (kapselklyvning och full bukplastik) och tänkte höra med er om ni har några bra överlevnadstips!

Jag har laddat frysen med en massa mat så det är bara för mannen att värma, vi har fixat iordning gästrummet så jag kan få det lugnt och skönt utan spring från en massa ungar! Köpte en sängbricka på ikea igår så jag kan sitta och surfa i sängen!

Är det nåt jag missat?

• Disan
    Noning: Din mage ser ju jättefin ut nu!! Svullnaden kommer att gå ned, det lovar jag!! Jag som är expert och har gjort, ehum, 0 bukplastiker!! Hahaha!! Nej, men allvarligt, förebilden är nog lite suddig, tycker att man kan ana lite bristningar och hänghud, men samtidigt inte så mycket. Men jag förstår dig, hatar min mage nu, den har inte en enda bristning och heller ingen lös hud, men musklerna är såååå slappa!!! Vet inte vad jag skall göra, får ju inte träna gym och dylikt...

Tips ngn??

Åter till nonings
    mage: Jag tycker iaf att din mage ser jättefin ut!! Den kommer att bli toppen! Jag menar, du är ju en smal tjej för övrigt, så den kommer att platsa in suveränt! Man ser ju brösten också, på den ena bilden: De ser verkligen jättestora ut!! Fast samtidigt är det ju svårt att uttala sig, alltid lättare att se sådant om man ser en helkroppsbild med alla kläder på. Men jag skulle jättegärna ha din size!! Hoppas att jag får det nu... Hehehe... Mindre än en vecka kvar!!
  • Jahadå

jag ska göra en b röstreduction om tre veckor :p alla här verkar bara gjort skönhetsoperationer, så tänkte skriva lite från andra sidan också ;) ingen som gjort en reduction?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3